Gezocht, Papillon, Welsh K hengst/ruin

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

FlyingHigh

Gezocht, Papillon, Welsh K hengst/ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 15:10

Wie weet waar hij is gebleven? Het is een donkerbruine hengst/ ruin, geboren in juni 2000, 2 witte achtervoetjes en een kol. Hij heeft zeer goed gangwerk, bleef vorig jaar nog wat klein van maat, zal nu rond de 1.43 m zijn. Ik heb hem alleen op video staan, dus kan helaas geen foto plaatsen. Hij was van veulen af aan het speelmakkertje van de Welsh K hengst De Goede Ree's Now Or Never.
Ik ben heel benieuwd hoe het met 'm gaat.....

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 13:45

FlyingHigh schreef:
Wie weet waar hij is gebleven? Het is een donkerbruine hengst/ ruin, geboren in juni 2000, 2 witte achtervoetjes en een kol. Hij heeft zeer goed gangwerk, bleef vorig jaar nog wat klein van maat, zal nu rond de 1.43 m zijn. Ik heb hem alleen op video staan, dus kan helaas geen foto plaatsen. Hij was van veulen af aan het speelmakkertje van de Welsh K hengst De Goede Ree's Now Or Never.
Ik ben heel benieuwd hoe het met 'm gaat.....

**schop**.......heb hem nog steeds niet gevonden.....Wie weet waar hij is?? Ik vermoed dat hij misschien wel via Stal Ysselvlied is verkocht?

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:37

zonder foto gaat het moeilijk!
probeer eens op zoekfunctie mensen die in
de buurt van die stal staan die kan je dan pb-en met die vraag..

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 09:57

Ik zal proberen een foto van hem te vinden of vanaf de video een foto te maken, die zal ik hier plaatsen.........

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie