ruiterbewijs halen

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

nadineeee

ruiterbewijs halen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 14:38

Hoi

Ik zou graag mijn ruiterbewijs willen gaan halen maar ik weet niet waar ik in de buurt dat kan halen.Ik woon vlakbij Amstelveen/amsterdam weet iemand iets voor mij?
En nog iets hoe moet je je aanmelden en krijg je nog lessen enz...

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 14:45

Ik heb het in Vlaardingen gedaan, met ijn eigen pony, je knt daar ook wel een pony huren.
ik heb een theorie les gehad.. daar kregen we een boek die we samen even door namen en we kregen een filmpje te zien.
De les daarop was een praktijk les we moesten in de binnenbak oefenen, beetje springen etc. de les daarop gingen we met pony's naar buiten.
En de week erna hadden we examen.

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Estragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 14:55

Waar in Vlaardingen heb jij dat gedaan? En wat was je ervoor kwijt??
Ik be zeer nieuwschierig ik wil hem namelijk ook gaan halen en ik kom uit die omgeving dus vandaar...

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 18:47

ik heb samen met marjolein (marfiek) me ruiterbewijs geprobeerd te halen marjolein was geslaagt ik gezakt voor praktijk ik had namelijk een paard van 3 en een half jaar en was pas een half jaar onder het zadel en kon het nog allemaal niet zo goed.
Ik was op zoek gegaan waar je het kon halen toen ben ik op www.nhs.nl/srr/ gekomen en daar staat op waar het in nederland gehouden word en wat je moet doen ik wiol hem waarschijnlijk in maassluis gaan doen op de middenhof.

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 14:33

ik was 100 euro kwijt en omdat we niet lid waren van die manege

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie