Wat kan je voor deze pony vragen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Wat kan je voor deze pony vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 01:05

Gaat over Blacky. Niet dat ik hem ga kopen hoor maar vond het leuk om te weten. Wat zouden jullie geven voor een pony die:

-13 jaar oud is
-zomereczeem heeft
-ik geloof wel papieren maar weet ik niet zeker
-Welsh X Shetlander
-Dressuur heeft gelopen
-op het moment bevangen is

Ik zou het echt niet weten...jullie?

Kisss sun

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 01:56

Als ik heel eerlijk ben is hij op zit hele moment geen drol meer waard.
Hard maar waar.
Ten eerste is het al een kleine pony en die brengen al niet bergen goud op.
Daarnaast heeft hij vanalles en nog wat en tja dan is niks het enige wat ik er voor over zou hebben.
Maar geld heeft niks met geven om te maken,dus als jij helemaal weg bent van deze pony dan is dat zeker de hoofdprijs waard.

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 08:06

Vleesprijs, nog niet eens vanwege de medicijnen die hij krijgt kan hij alleen maar de destructie ingaan. Erg hard maar waar. Vleesprijs is wel een indicatie maar daar meot je nog onder gaan zitten.

Caroline1
Berichten: 24
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: midden nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 02:04

Niet gemeen bedoeld, maar ik zou hem weggeven als vriendje voor een paard aan een heel goed tehuis. Ik begrijp dat het niet je intentie is om hem weg te doen. Waarschijnlijk is het een geweldig lieve pony en is hij voor jou een heleboel waard, maar ik zet toch in op 0 Euro.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 09:17

Ik lsuit me wel aan bij de rest. Hij heeft iig al 3 dingen tegen (leeftijd, zomerexceem en bevangen) wat alle drie de prijs drukt. Daarbij geen papieren (weet je niet zeker) en idd de maat brengt geen bergen geld op.

Als het een ruin is is het nog lager.

Als ik kijk naar Isabeau (mijn shetmerrie zonder papieren), voor mij is ze de hele wereld waard, (onder het zadel, VD, enkelspan, tweespan, wedstrijdervaring), maar ondanks alles wat ze kan en supergezond is zal zij ongetwijfeld als matje 300 euro op kunnen brengen.
Ies is 5 jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 09:19

Hoe hard het ook klinkt: helemaal niks. In geld is dit paard niets meer waard. Let op: IN GELD....

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 11:54

Bedankt voor de reacties! Nee ik vind het niet echt hard klinken....want jullie hebben gewoon gelijk. Voor mij is Blacky idd de hele wereld waard.