Rijden in De Treek. Penning nodig? Ruiterkaart?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Rijden in De Treek. Penning nodig? Ruiterkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 12:02

Wij willen binnenkort De Treek eens gaan verkennen (Leusden e.o.).

Weet iemand of je daar gewoon op mag of dat je eerst ergens een penning aan moet schaffen? En is er een kaart beschikbaar met de ruiterroutes daar?


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 12:25

Volgens mij moet je daarvoor een plaatje aan je hoofdstel hebben. Bel anders eens op naar manege Den Treek, die weten het vast wel.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 16:53

volgensmij moet je daar een penning of een soort kaartje voor kopen ofzo..ik weet het eigenlijk ook niet..PB anders eens met NaVy! hier op bokt,zei rijd altijd in het bos van de treek geloof ik,misschien dat die het weet?!

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 10:33

Treekpenning is verplicht in de treek en is ook niet echt goedkoop... Boos! Maneges die in dat gebied liggen (zoals Ruitersport centrum Maarn) kunnen je meer vertellen over de aanschaf... Verder zijn er ook kaartjes van het gebied te krijgen....

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 11:51

Misschien zou je eens kunnen bellen naar de beheerder/eigenaar van dat grondgebied. Wellicht geven zij (tegen betaling) wel een dagkaart of penning af. Dan hoef je geen dure penning te kopen die het hele jaar geldig is.
Of inderdaad bellen naar Den Treek (Fam. Kruis) zij zitten met hun manege midden in dat gebied. Misschien dat je daar ook wel je trailer mag neerzetten. Vanaf hun terrein zit je gelijk in het bos!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:10

Het is idd verplicht, maar ik rijdt ook altijd zonder. Er wordt wel gecontroleerd, maar niet heel regelmatig. Ik heb er zeker een keer of 8 gereden maar ben nog nooit betrapt.

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers