advies gevraagd: wat voor trailer?

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kendra

advies gevraagd: wat voor trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 13:45

Wij zijn op zoek naar een nieuwe trailer (1 1/2 paards). We hoeven geen luxe maar wel een goede trailer met een goede wegligging omdat we nogal eens bij het pad zijn, ook met jonge paarden. Op dit moment 'gaan we' voor een Blomert. Enorm fijne wegligging, met schokbrekers, lekker hoog...maar vrij duur!
Wat hebben jullie en hoe bevalt het? En een Blomert is extra hoog (van binnen), maar maken die laatste 10 cm nu echt zoveel uit (de meeste zijn 2.15 m., Blomert is 2.25 m.)?

Oscar
Forumcoordinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 14:26

Wij hebben een 2-paards Brenderup en die bevalt super !
Ik vrees echter dat deze nog een stukje duurder is dan de Blomert, dus wat prijs betreft is het niet echt een goedkoper alternatief.

Een hogere trailer is voor veel paarden aantrekkelijker om te laden, ze hebben meer ruimte en voelen zich minder snel opgesloten.
Of die 10 cm. ook werkelijk van belang zijn voor je paard(en) ligt natuurlijk ook aan de stokmaat van je paard(en).
Vanochtend heb ik een stukje achter de trailer van Mickey gereden met als inhoud Laisertje Knipoog , en ik kan je verzekeren dat bij zo'n groot paard die extra hoogte geen overbodige luxe is.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 06:29

Ik heb nu sinds 2 jaar een Atec-trailer bevalt echt heel goed. Ligt ook fijn achter de auto. Soms hebben ze een oud model in de aanbieding, omdat er qua vormgeving iets veranderd is en dan krijg je een boel korting (mn met de Royal Class uitvoering) en daar had ik mazzel mee. Een mooie afgewerkte trailer voor nauwelijks meer dan de prijs voor een 2e hands.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 06:56

Ik heb een 1,5 paards Hotra Otello en die beval super, we vervoeren er allerhande soorten paarden in van veulen tot bejaard en ze staan allemaal te pitten door de superwegligging. Alle paarden lopen er met plezier op en af.
Qua prijs is deze trailer ook zeer gunstig en er zit geen onnodige poespas aan.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 07:38

AnkeRietveld schreef:
Ik heb nu sinds 2 jaar een Atec-trailer bevalt echt heel goed. Ligt ook fijn achter de auto. Soms hebben ze een oud model in de aanbieding, omdat er qua vormgeving iets veranderd is en dan krijg je een boel korting (mn met de Royal Class uitvoering) en daar had ik mazzel mee. Een mooie afgewerkte trailer voor nauwelijks meer dan de prijs voor een 2e hands.

Die heb ik dus ook sinds januari dit jaar.... Ik ben er erg tevreden over.

Achilles Spr. B+20 Dr. L1+21 L2+17 M1+2!!
Olivius Dr. L2+15 M1+13, M2+15, Z1+10, Z2+2, promotie naar P-paard!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie