Urad ledercreme

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Urad ledercreme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 20:46

Ik heb dit laatst bij een winkel gezien, maar klopt het dat het er zo bagger uitziet in het potje? Het was viesbruin en leek wel bedorven, maar dat kan normaal zijn. Voor ik het ga kopen wil ik het toch graag weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:36

Superspul! Ziet er inderdaad ranzig uit en het plakt vreselijk aan je vingers (soort harsluchtje komt er dan ook vanaf) maar je tuig wordt er prachtig van. Eerst schoonmaken met zadelzeep en dan een heeeeel dun laagje Urad erop. Echt zo dun mogelijk hoor, anders gaat het plakken en werkt het averechts. Ik ben er zwaar fan van, voor mij geen andere troepies meer op m'n tuig!

Ze verkopen het trouwens bij de Welkoop.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 21:42

Ik heb het hier gezien in de Sportsworld Superstore, kosste 7,25 daar. Ga het maar halen denk ik als het zulk goed spul is.
Zijn alleen een beetje kleine potjes, dus ik ben benieuwd hoe lang ik ermee ga doen.
Ik had het besteld bij WW, maar heb er nooit weer wat van gehoord jammer genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:47

O zo'n potje daar doe je zeker 20x mee want je gebruikt er bijna niks van. Als je het trouwens na het poetsen effe in laat trekken en dan uitwrijft met een theedoek, dan glimt het bijna griezelig mooi! Die glans blijft ook lang hangen, en als het wat doffig begint te worden (ik heb een heel stoffige plek voor m'n zadel) dan is het met de theedoek weer in een paar secondjes shiny as new!
Succes!

PS je krijgt het met koud water wel weer goed van je vingers, al verwacht je dat onder het poetsen niet..... Haha!

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 23:43

Billy schreef:
Ik heb het hier gezien in de Sportsworld Superstore, kosste 7,25 daar. Ga het maar halen denk ik als het zulk goed spul is.
Zijn alleen een beetje kleine potjes, dus ik ben benieuwd hoe lang ik ermee ga doen.
Ik had het besteld bij WW, maar heb er nooit weer wat van gehoord jammer genoeg.


Bedoel je via de boktveiling?

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 23:46

Ja, daar heb ik nooit meer wat van gehoord jammer genoeg. Volgens mij is hij ook niet meer op bokt geweest daarna.

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 23:55

Dat had ik dus ook. Netjes gegevens doorgegeven en niks meer gehoord.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-03 00:07

Ze hebben het dus in die winkel, die ligt tegenover de Kuip. Moet voor jou ook te doen zijn vanaf Capelle.
Over de Brienenoord richting de Kuip, maar dan met de weg mee naar rechts. Dan ga je secundair rijden richting Pathé en dan ligt de winkel aan je rechterhand.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 11:03

Billy schreef:
Ja, daar heb ik nooit meer wat van gehoord jammer genoeg. Volgens mij is hij ook niet meer op bokt geweest daarna.


Ik heb het toen ook besteld, mijn gegevens door gegeven en toen een tijdje niets meer gehoord.
Maar ben er zelf maar achteraan gegaan (nog wat pb-tjes gestuurd Haha! ) En heb het nu wel ontvangen, moet alleen nog steeds geld overmaken Bloos

Maargoed, weer even on-topic, het is wel super spul!