Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Persoonlijk ben ik geen voorstander van water en 220. Zolang ht op 24V is kan ik er nog mee leven. Wel zou ik dan de buitenkant van de emmer afdichten zodat paardje niet bij de stroom kan komen.
Overigens is het probleem niet alleen de zijkant die bevriest. Bij stevige vorst zal ook de bovenkant dichtvriezen.
DubbelDun schreef:@ikke: van paarden is bekend dat 'stroom' veel grotere gevolgen heeft als bij mensen. 40 V kan bij een paard al dodelijk zijn.
24V is een veilige spanning bij een paard.
wuswa schreef:Heb gezocht maar kan ze alleen in de US vinden. Iemand ervaring met versturen naar NL? Met welke bijkomende kosten moet ik rekening houden? Die 16 gallon emmer lijkt mij echt enorm handig.....
DubbelDun schreef:@Ikke: ik geloof je direkt hoor, maar vergeet niet dat die pompen aangelegd en onderhouden worden door mensen die daarvoor hebben doorgeleerd en dat de aanleg van een zelfgemaakt wateremmer voor paarden 9 van de 10 x uit onkundige handen voort komt. Dus persoonlijk zou ik het niet adverteren alszijnde een oplossing.
HippoLogic schreef:wuswa schreef:Heb gezocht maar kan ze alleen in de US vinden. Iemand ervaring met versturen naar NL? Met welke bijkomende kosten moet ik rekening houden? Die 16 gallon emmer lijkt mij echt enorm handig.....
Kan je deze wel op ons 230V net aansluiten? Ik dacht dat ze in de US een ander voltage hebben. Dat zou ik even checken als ik jou was!