Wat kost alleen weidegang?

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

iniak

Wat kost alleen weidegang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 19:20

Ik heb een stukje weiland gevonden dat ik kan huren, afmeting is +/- 80x80 meter. Het weitje is nu helemaal verwilderd, dus ik moet er nog wel wat aan doen, ook aan de afrastering. Er hebben wel altijd paarden op gestaan, dus het is zeker geschikt.
Wat zou een redelijk maandbedrag zijn hiervoor? de verhuurder weet het zelf nog niet precies en vroeg me wat ik ervoor zou willen betalen (geen idee) het is wel in een van de duurste gedeelten van Nederland ('t Gooi, we betalen hier voor pensionstallen echt de hoofdprijs). Graag advies!

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 20:16

Hmm....voor zo'n stukje betaal je hier in de buurt rond de 35 euro per maand...het is hier ook niet echt goedkoop..maar misschien heb ik wel geboft met de boer die het verhuurt.
Voor een plekje in de wei tussen ander grut betaal je hier 63 euro.

Regel trouwens wel even goed, wat er gebeurd met de omheining als jij het niet meer wil huren , en jij betaalt wel de kosten om het materiaal aan te schaffen.

Succes !

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 21:07

Les_Fjal die 35 en 63 euro die jij zegt vind ik nog goedkoop in vergelijking wat ik meer hoor hier in de buurt, 100/150 euro per maand
Wij troffen het en hebben wij voor 10 euro per week Haha! (1,5 hectare)

maartja als ik jou was loky zou ik het lekker laag houden hoor, 35/40 euro in de maand, als hij het te weinig vind zegt hij dat wel. als jij meer zegt dan dat hij verwacht heeft zal hij heus niet zeggen: neejoh geef maar wat minder.

gast361

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 21:26

50'=

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 12:15

Dank voor de tips! ik denk dat ik een richtlijn heb en idd moet ik een goeie afspraak maken over de kosten van het opknappen.......

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 16:06

wij moeten op de manege voor 3x per week weidegang €23 betalen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie