lesgeef -geluidssysteem gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

lesgeef -geluidssysteem gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 22:24

tja, hoe noem je zoiets?... ik ben op zoek naar een betaalbaar geluids systeem om mee les te geven (portofoon of zoiets) zoiets als bv. Anky gebruikt en veel gebruikt wordt bij clinics. Het systeem van Reduson kost 950 euro Lips are sealed en dat vind ik een beetje (wat zeg ik...twee beetjes ) te duur! wie weet een betaalbaarder systeem waar je niet de hele tijd mee in je handen hoeft te staan

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:41

Ik ga er binnenkort ook eentje kopen, omdat ik slechthorend ben is het voor mij de ideale oplossing. We hebben al een mooi setje gezien bij Correct Business in Rotterdam.

Twee portofoons met een oortje (+ microfoon) voor de "ruiter" en een headset + microfoontje voor de "instructeur", + accu en oplader. Het was een mooi setje van Siemens, ik zal eens kijken of ik het foldertje nog kan vinden. Wij kwamen op een totaal uit van 300,- euro. Je had nog twee setjes die goedkoper waren, maar die waren niet zo degelijk. Uiteraard kun je altijd nog duurder, da's meestal niet zo'n probleem met electronica Haha! .

Gewoon vragen naar die setjes die motorinstructeurs gebruiken, dan snappen ze meestal wel wat je bedoeld. We waren al een keer eerder geweest en toen kregen we apparatuur aangewezen van enkele duizenden euro's Verward . Van paarden hebben ze daar geen kaas gegeten Tong uitsteken .

Fitzroy

Berichten: 25098
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:45

Wat een goede tip, Tiffy!
Ik zal het ook even aan mijn instructeur doorgeven die was ook op zoek naar een betaalbaar systeem.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 22:49

ik geef sinds kort les op een stal waar ze een geluidssysteem verplichten Verward je kunt daar een portofoonsetje huren, maar dan loop je de hele tijd met zo'n ding in je hand dat werkt dus niet , maar dat van die motorrijinstructeurs is inderdaad een super tip!