Iemand bekend met Henk Goossens?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Iemand bekend met Henk Goossens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 11:33

Is er hier iemand bekend met Henk Goossens uit Egmond??
Hij werkt als het goed is op homeopatische basis. Wat
zijn jullie ervaringen met hem??

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 13:09

Ja ik, tenminste mijn paarden...
Hij heeft 2 paarden behandeld van ons en daar was ik uitermate tevreden over.

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 19:52

Er zijn toch vast wel nog meer mensen die hem kennen dan alleen
de 2 personen van wie ik een pb heb gehad?? Verward

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 21:54

Ja,ik Haha!
Zes jaar geleden is hij bij mijn toenmalige paard geweest.
Zij had artrose en hoefkatrol en haar sesambeentjes waren aan gort Huilen
Hij was toen eigenlijk onze laatste hoop.Ze stond toen al op het land(was zomer) met het idee dat ze voor de winter begon in moest slapen Verdrietig
Toen hij bij haar kwam kijken zei hij gelijk dat ze geen last meer had van d'r sesambeentjes,omdat die inmiddels versteend waren,maar wel van haar schouder omdat ze altijd d'r been had ontlast was ze dus anders gaan lopen.Heel logisch allemaal.
Hij heeft d'r schouder toen ingespoten met o.a traumeel en ik kon gelijk weer beginnen met rijden(uiteraard langzaam opbouwen).
Dit heeft hij twee keer herhaald en ik kreeg een hele doos met ampullen die ik haar oraal moest geven.
En toegegeven,ze heeft 3 mnd fijn gelopen en toen begon de ellende weer. Frusty
Uiteindelijk heb ik met heel veel pijn in m'n hart besloten dat het zo niet langer kon en heb haar in laten slapen. Huilen

Wat ik toen begreep was dat hij ook vaak op Duindigt kwam.
Misschien zijn er mensen die hem daar van kennen?

Belker

Berichten: 15235
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:00

Pipi schreef:
Hij heeft d'r schouder toen ingespoten met o.a traumeel en ik kon gelijk weer beginnen met rijden(uiteraard langzaam opbouwen).
Dit heeft hij twee keer herhaald en ik kreeg een hele doos met ampullen die ik haar oraal moest geven.
En toegegeven,ze heeft 3 mnd fijn gelopen en toen begon de ellende weer. Frusty
Uiteindelijk heb ik met heel veel pijn in m'n hart besloten dat het zo niet langer kon en heb haar in laten slapen. Huilen


Traumeel werkt pijnstillend. Erg goed zelfs kan ik uit ervaring zeggen. Ik maak er voor mezelf erg veel gebruik van. Nadeel is dat bij regelmatig smeren (injecteren is ook een depotvorming) je dus echt geen pijn meer voelt en van alles weer kunt doen. Ook die dingen die als je wel de pijn zou voelen niet zou doen. Op die manier heb ik mezelf dus te vroeg belast en daar pluk ik nu de wrange vruchten van.

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:20

Belker: jouw verhaaltje verklaard een hoop.

Nu ik dit weet ben ik er helemaal zeker van dat ik toen de juiste beslissing heb genomen( was ik toen ook hoor,alleen dit bevestigd het maar weer).
Dus dank bij deze voor je uitleg

prompter

Berichten: 10851
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:30

Ja, Henk Goossen (zonder "s" aan het einde Haha!) behandelde vroeger altijd veel van onze dravers, naar volle tevredenheid. Omdat hij met homeopatische spullen werkt, bleven onze paarden dus dopingvrij. Toen ik met mijn dravermerrie dressuur ging rijden, kreeg ze wat last van haar kniebanden. Henk heeft haar toen behandeld, waarna ik nog 3 jaar dressuurwedstrijden heb kunnen rijden - daarna werden de oefeningen echt te zwaar voor haar. Ik vind het een kundige man.

Extremely rare and Beyond Compare


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 21 bezoekers