verschillende dagen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

verschillende dagen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 20:58

Heyzzz

Als ik in de wei kom zie ik meteen of haike wel of geen knappe dag heeft. Dan kom ik in de wei en denk ik; haike is mooi vandaag, lief koppie, mooie uitstraling. Meestal is dat ook het eerste wat mijn moeder zegt als ze haike ziet, hoe haar dag is. Mijn vader ziet dat absoluut nooit, alle dagen is haike hetzelfde volgens hem. Maar mijn moeder en ik vinden dat haike duidelijk knappe en lompe dagen heeft. Hebben jullie dat ook bij je paard/pony?? Was wel eens nieuwsgierig.


Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 22:05

Niet echt.. alleen als ze heel bijdehand en nerveus lopen te doen moeten we ze wat te eten geven ( wat niet mag... ) en dan doen ze weer rustiger...

it must be love

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 22:12

Ja dat hebben wij ook bij ons paard wij kunnen ook echt zien of tie er zin in heeft of een off-day heeft ik denk dat dat de meeste wel kunnen als je je eigen paardje kent

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 19:43

Dat heb ik ook, maar eiegenlijk bedoel ik: heeft jullie pony/paard ook knappe en minder knappe dagen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 19:47

ja, als hij zich schoon heeft gehouden is hij erg knap Haha!
Maar gister toen hij onder de modder en gele plekken zat was hij toch minder aantrekkelijk.
Maar toen hij gedouched had, was hij weer knap.

En van de week toen ik hem uit de wei ging halen en ik hem al vast had en de rest door de wei ging hollen en hij langs me piafeerde met de staart erop, toen vond ik hem knap en stoer Kwijl

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 20:13

Inderdaad als ik kom en hij is weer ontzettend goor (zoals eigenlijk heel vaak) dan is tie niet knap maar als ik heb net hebt gesopt is tie weer een een lekker ding!!

In brabant betekent knap volgens mij iets anders in Belgie is dit wel in iedergeval of bedoel je dit wat wij hebben geschreven?????

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 16:00

Jullie snappen het nog steeds niet volgens mij, ik bedoel niet de manier hoe haike eruit ziet (vies/schoon) maar haar uitstraling. Hoe ze uit haar ogen kijkt, oortjes, neusje. Soms staat ze in de wei en dan is ze echt lomp met haar oren en bles, soms is ze echt sjiek.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 16:01

mango schreef:

In brabant betekent knap volgens mij iets anders in Belgie


Ik woon in brabant hoor!!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 16:46

Bij ons pandoretje kan je dat heel goed zien.
Soms staat ie erbij van tja,pluuu
en andere dagen dan is ie heel mooi.
Maar lief is ie altijd hoe hij er ook bij loopt die dag!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikbencarmen en 111 bezoekers