groomen bij een bekende springruiter, wat nu?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 13:46

Grant heeft op de vorige manege waar ik stond nog een paar springlessen gegeven. Toendertijd was hij nog in Belgie gevestigd. Best een aardige vent!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 18:39

Ja die ken ik wel van gezicht, verder niet persoonlijk ofzo.

Rijd wel goed.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 12:47

liberty schreef:
Grant die rijd voor DES rijsbergen he? Die stond laatst in de krant. Waar ziet ie ergens eigenlijk??


Ja, klopt.
Hij heeft zijn paarden op de Keijtenburgh te Ruchpen.
Vlakbij Roosendaal en dat alles in Noord-Brabant Tong uitsteken

Groetjes!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 12:56

WHAAAA!! Ik heb ook voor Grant gewerkt!!
*heb je er net ook al over gepb't!!*

Doe hem (en Jane, zijn zus) maar de groetjes van Sanne *hij kent mij vast nog wel hoop ik Tong uitsteken* En misschien zie ik je nog wel eens daar, want ik kom er ook nog wel eens!!
Geef Radieux maar een hele dikke kus van mij, is echt een superlieve hengst!

Moorsele, daar ben ik ook nog geweest, niet eens zo lang geleden! Is echt supermooi daar, als je nog een keer mee mag... daar heb ik echt mijn ogen uitgekeken, zoooo groot!

Heeft hij Lorlandine nog? Zwarte merrie?
En Quivades? *Ruin zonder staart Knipoog* Is die er ook nog steeds?
Dat was echt een ramp toen ik Grant nog hielp... Meestal was het alleen Grant die Quivades uit de wei haalde, want hij viel ons allemaal aan Clown Ik was alleen een keer zo dom om toch de wei in te gaan: 'dat zal toch wel lukken, hij heeft al zo lang niemand aangevallen'.
Hmmm... fout gedacht Sanne! Ik klipte het touw vast, wil weglopen met Quivades aan de hand, ging ook nog goed. Maar toen we bijna bij het poortje waren, ging het lichtelijk fout. Hij steigerde, sprong naar voor, en beet echt keihard in mijn kop. Ik laat van schrik het touw los, maar ik kon geen kant op... Quivades stond echt zo te kijken van: 'ik kom je pakken }> ' Toen riep iemand die aan het rijden was: 'PAK HEM!!' Maar ja, ik durfde niet meer, maar toen zei ze weer: 'pak hem, geef hem op zn donder, dan heb je kans dat hij het bij jou niet meer doet!'. Dus ik dacht: 'Oh ja '
Ik pakte het touw weer, keihard met dat touw tegen zn kop geslagen en hij heeft het idd niet meer gedaan Haha!
Maar hij is echt gek gewoon! Gek in zn hooooooofd Haha!

Grant is echt heel aardig! Leuke baas heb je dan hoor Knipoog Lachen

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 13:08

Hai, ja Jane en Grant zijn echt ontzettend aardig.
De namen waar je het over hebt ken ik niet ,maar wel die zonder staart,wat een kl*te beest is dat zeg!!
Ik ging hem gister longeren en na een kwartier ging ie in de stop en kreeg ik em echt niet meer aan het werk.
Dus geschreeuwd naar hem,vriendelijk gevraagt,met die zweep richting zijn achterwerk,tegen zijn achterwerk,met het touw tegen zijn kop......maar nee hoor.
Het enigste wat ie deed was rondjes lopen om zijn voorbenen naar me steigeren etc.
Na 20 minuten ging ik maar stoppen, want ik zie hem?haar? als het goed is toch nooit meer terug Tong uitsteken haha Gelukkig!
Wat een vreselijk beest..

Maar, idd hele leuke mensen,maar bij hen kom ik niet te werken!

groetjes!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 13:17

Dat was dus heel duidelijk Quivades Tong uitsteken Dat weet ik 100% zeker Tong uitsteken Haha Haha!
Zo doet hij dus bij iedereen, behalve bij Grant *LOL*
Echt een rotzak gewoon, zoals ik al zei: hij is gek in zn hoofd

Maar bij wie ga je dan werken? Want nu snap ik het eigenlijk niet meer Verward

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 13:59

Tinne schreef:
Geef Radieux maar een hele dikke kus van mij, is echt een superlieve hengst!


Is dat die zwarte?? Kwijl

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 18:10

Nope Knipoog
De bruine hengst, ik weet niet of je daar rijd (?) Maar als je op de Keytenburg rijd, als je daar binnenkomt, staat hij gelijk in de 1e stal links.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 22:33

Nouw, kijk, de bedoeling is dat ik bij Benny Ruys kom te werken.
Maar omdat Grant een vriend van hem is en dichterbij mij zit kon ik bij hem een paar dagen gaan 'stage'lopen. Snappie, hij kijkt dan of ik geschikt ben..

Ben benieuwd...Heb namelijk niet op mijn best Engels gesproken...


Pfoe, gelukkig dat dat gekke paard zonder staart dat niet alleen bij mij doet haha.
Ik kreeg het al spaans benauwd,oei oei, wat gaan ze hier nou weer van denken!
hahaha

Maar dit lucht me toch wel ffe op hoor, jullie verhalen over dat paardWat een geflipt beest zeg!

Oja, kennen jullie queenie??
Wat een schatje.....
Lovers
groetjes!