wanneer staat de koop vast?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 16:28

nee dat komt omdat'ie mooi is Sas! Haha! Extreme duivel Haha!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 17:18

Ach doe eens niet zo maf Tong uitsteken Haha!
nee joh tuurlijk is die van jou ook mooi maar niet donkerbruin he.
Ach ik zie wel hoe het verloopt en kopen zij hem niet dan wel iemand anders,dus weten wil ik alles toch.
Stiekem wist ik het allemaal wel maar zeker weten is altijd fijn he.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:19

Ik ben helemaal niet commercieel geweest en heb mijn paard zelfs voor 3 weken op proef meegegeven zonder dat er wat betaald werd.
Ik ben waarschijnlijk te goed van vertrouwen. Iig belden die mensen keurig na 2 1/2 week al op en zeiden dat de koop doorging. Toen pas heb ik het geld gekregen.
Ik wilde ook dat mijn paard goed terecht kwam. Helaas is ze ondanks die proeftijd later toch weer doorverkocht.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 22:21

Ik verkoop een pony dus ik weet dat deze uiteraard weer doorverkocht zal worden op den duur,maar kan in ieder geval wel de eerste verkoper zelf uitzoeken.

Kuikzz

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Tilburg en Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:47

uhhh vraagje hoor, laat je je pony keuren door jou dierenarts of door de zijne? ik heb geen verstand van verkopen maar met de koop van de mijne issie bij mij thuis gekeurd na een paar dagen, als er iets mis was kon ik hem binnen 4 weken nog terug brengen. het lijkt mij fijner voor jou alsie bij jou gekeurd wordt, voor de koper alsie door zijn dierenarts gekeurd wordt, maar ik weet natuurlijk niet wat voor man het is, wat ik las best lastig geval Knipoog
ik denk dat een proeftijd van 2weken wel lang genoeg is, je merkt snel genoeg of t klikt en de pony alleen aant uitproberen is of dat t gewoon echt nix wordt.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 00:28

Persoonlijk zou ik mijn paard nooit meegeven op proef, maar de aspirant kopers alle gelegenheid geven om er desnoods wekenlang bij mij thuis op te komen rijden.
Je weet niet wat ze allemaal uithalen met het dier. Ik heb van dichtbij meegemaakt dat ze als een gek aan het springen gingen en het dier kreupel teruggebracht werd. Dan zit je daar mooi mee te kijken.
Niet doen dus!