leuk paardenblad?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinkie
Berichten: 222
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 00:56

Citaat:
Hemel op Paarden magazine vind ik ook erg leuk!
Ik had echt verwacht dat het zo'n penny-wannabe tijdschrift zou zijn, maar het tegendeel! Gewoon een heel leuk blad!


BIT en Hemel op Paarden !
Bit staat van alles in maar wel redelijk sportgericht (vind ik dus minder leuk). Hoefslag is echt alleen maar op de sport gericht. Hemel op Paarden is juist zo leuk omdat dat het een paardenblad is wat juist niet op de sport is gericht maar op de recreatieve paardenliefhebber. Er staat altijd van alles in, paardenrassen, leuke paardenevenementen, artikelen over verzorging, gezondheid, omgang en rijden, leuke paardenvakanties, Natural Horsemanship, enz.
Veel mensen denken inderdaad dat het een soort Penny is, voor kinderen dus maar dat komt vanwege het tv programma van vroeger, dat was echt voor kinderen en manegeruitertjes. Het blad is zo totaal anders ! En vaak hele mooie foto's.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 01:43

Kan je hemel op paarden gewoon in een tijdschriften winkel kopen ?? (heb het nl. nog nooit ergens zien staan Scheve mond !)

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:12

ik heb een abonnement op BIT en ik vind het heel interessant(qua prijs tja wel duur maar ik heb het abonnement kado gekregen Lachen heel handig dus) verder vind ik PAARDENKRACHT ook leuk, maar dat is meer over wedstrijden, keuringen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 13:09

zitake schreef:
ik heb een abonnement op BIT en ik vind het heel interessant(qua prijs tja wel duur maar ik heb het abonnement kado gekregen Lachen heel handig dus) verder vind ik PAARDENKRACHT ook leuk, maar dat is meer over wedstrijden, keuringen


Ik moet geloof ik echt vaker de boekhandel in, want ik kom namen van magazines tegen die ik helemaal niet ken; Paardenkracht??? Verward Wat is dat dan precies? Lachen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 14:37

ikke schreef:
De Vrijruiter. Zie www.recreatieruiter.nl voor informatie.
Bovendien zijn wij een gezellige club die allerlei leuke dagen en weekenden organiseert.



Ja, TOP!
Veel info./praktisch.
Waarom kennen niet veel meer mensen de Vrijruiter? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 15:02

Botervlieg"]
[quote="ikke schreef:
De Vrijruiter. Zie www.recreatieruiter.nl voor informatie.
Bovendien zijn wij een gezellige club die allerlei leuke dagen en weekenden organiseert.



Ja, TOP!
Veel info./praktisch.
Waarom kennen niet veel meer mensen de Vrijruiter? Verward
[/quote]

Omdat ik géén recreatieruiter ben; althans geen buiten-rij-rit-recreatie-ruiter, wél een recreatie-wedstrijdruiter Haha! Tja, want dat doe je ook voor je lol toch????

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 16:11

bit!!!!!!

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:46

Paardenkracht is iets belgisch denk ik. Kan mss wel dat je dat niet zoveel in nederland kan krijgen hoor weet ik eerlijk gezegd niet. Maar het is ook leuk als je houdt van keuringen en wedstrijden en hele verslagen daarover.

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:49