wat geef jij je paard voor zn verjaardag?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

wat geef jij je paard voor zn verjaardag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 16:24

ik vroeg me dit af. het is nu al 2de jaar dat mn paard bij me is en ik heb nog geen ik keer iets degelijks gedaan met haar verjaardag dus wou ik wat inspiratie opdoen. wat doe jij als het de verjaardag is van je paard?
groetjes

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 16:31

gewoon wat lekkere dingetjes Knipoog

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 16:42

Ik had voor Brech de grootste penen gekocht die je kon verzinnen.....wou ze ze niet...lekker ding

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 16:44

Vrijdag is Misty jarig en zit ook nog steeds te denken. Ik denk dat ze een nog specialerigere behandeling krijgt dan normaal. En dat ze nog extra verwent wordt....Als dat nog kan Scheve mond En ze wat lekkers krijgt. Ze wordt dan echt oud vrijdag Haha!

soofje

Berichten: 99
Geregistreerd: 18-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:01

een taart!!!
van peentjes en appeltjes *LOL*
Melina is bijna jarig Party!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:05

Eigenlijk niets... Imker is 27 juni jarig en volgens mij waren er toen vorig jaar de AR?
Een paard snapt echt niet dat hij iets krijgt voor zijn verjaardag, en Imker wordt al vreselijk verwend, dus vind ik het niet nodig hem nog iets extra's er bovenop te geven.

Toos paardloos

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:09

Een hele hele lekker plakkie plak liksteen (ja zo noem ik die altijd). de paarden vinden ze echt heeeeeeerlijk. Maar dan zit echt alles onder met de plakrotzooi: alle spijlen, de voerbak en de paarden zelf. Die neuzen zijn dan echt super vies en dat heb je er nog niet 1-2-3 afgewassen. Dus een keer per jaar, met hun z'n verjaardag krijgen ze zo'n overheeerlijke liksteen.

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:21

Niks, ik weet niet eens wanneer Jerai jarig is. Bovendien weet zij het ws ook niet Haha!

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:23

Niks, Bill heeft geen idee wanneer hij jarig is, en ik ben geen pennymeisje. Haha!
Dat getrut met die paarden, die van mij krijgt alles wat hij nodig heeft, daar hoeft niet nog een kadootje op zijn verjaardag bij.

Goedgekeurd onderschrift :)

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:27

Maakt niet uit dat ze het niet weet *LOL* , maar ik heb dr (eigenlijk 3 dagen na) voor dr verjaardag appelmoesslobber gegeven, vond ze heerlijk

groetjes

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:32

Als ik het niet vergeet (oeps sorry Lars) dan krijgen alle paardjes bij ons een appel of een wortel. Lars mag dan dus trakteren, daar is hij het nooit zo mee eens, want hij wil alles zelf houden. Soms nemen we ook een zak snoep mee voor alle meiden. Toen ik Lars net had, maakte ik wel een worteltaart (keuken vies = heel blije moeder ) en versierde ik zijn stal met slingers. Maar na een regenbuitje en een paard met alle kleuren van de regenboog, ben ik wel wat wijzer geworden.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:47

Toevallig is Racer vandaag jarig, en wat ik hem heb gegeven?
Niet veel, een grote appel en een wasbeurt zodat hij al dat stof kwijt was. Ik geloof dat hij alleen met het laatste niet zo blij was.. Schijnheilig

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:50

Ze wordt elke dag hartstikke verwend, dus op d'r verjaardag kreeg ze 2 extra appeltjes en dat was het. maarja, dat was ook de 2e dag dat ze van mij was dus die dagen werd ze sowieso lekker verwend Haha!

Natuurlijke Pensionstalling:

http://www.rumelshof.nl

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:54

niets, ik weet hun verjaardagen niet eens uit mijn hoofd (behalve Trammelant) *LOL*

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 18:04

heel leuk allemaal. hartstikke bedankt!!! heb al veel ideeen. nog mensen? Lachen

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 18:14

ik weet de datum niet maar we hebben een datum gekozen: 27 april (binne 6 dage dus) ik heb nog een 'mega' biet over die zal ik geve en een lekkere poetsbeurt, ik was me dat eigelijk ook aan het afvragen wat ik nog kon doen want eieglijk vind hij poetsen maar niets hoor! (dan begint die keihard te draaien enz.) ik ga proberen met die biet slobber te maken met appels en peeen daar in.

0

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 18:18

Siës word altijd extra verwend en krijgt veel lekkere dingen. Ook krijgt hij een zelfgemaakte taart.
Hij krijgt nooit een echt kadootje ofzo..

Siësti van de Rythpluim

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 18:43

Vroeger (toen ik nog een penny-meisje was Haha! ) maakte ik altijd een taart met brood, appeltjes en worteltjes. Was daar uren mee bezig en mijn verzorgpony at het in een hap op, of gooide het op de grond Haha! .
Nu doe ik er niks meer aan. Yorghos weet het zelf niet, dus hij vindt dat vast niet erg.
Mijn opa en oma sturen trouwens wel ieder jaar op 13 mei (Yorghos' verjaardag) een kaartje, geadresseerd aan Yorghos. Dat vind ik wel leuk. Uiteraard stuurt Yorghos dan een kaartje terug om te bedanken.

* To Belg, or not to Belg *

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 18:50

Ik heb Choklat op 18 april twee appels gegeven, een paar snoepjes en enkele wortels. Daar kan ze weer een tijdje op teren, denk ik. Maar ja, nu ze drachtig is, kan haar veulen ook nog wel wat extra eten gebruiken Haha!
En natuurlijk heb ik haar wel even gepoetst en nieuwe, nette vlechtjes in haar manen gemaakt (denk nou niet dat ik een Pennymeisje ben, die vlechtjes heeft ze wel nodig, anders vallen haar manen naar twee kanten en dat staat zo slordig)

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:50

Bloos *schaam, schaam* Bloos
Ik kan maar niet onthouden waneer Dar jarig is, was het nou juni of juli en dan ergens rond de tiende, maar ze word dan vast verwend met een lekkere buitenrit en een zooi appels (zoals elke dag Haha!)

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:53

ik had bij bel slobber met appel, wortel en wat brokjes. Dat vond ze echt super lekker. Ik maak ook wle eens wortel, appel, brood en brokjes doorelkaar. Vinden ze ook altijd wel lekker.

Wruppie
Berichten: 260
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:55

Ik geef altijd een bak met lekkere dingen (appel,wortel,brood,banaan enz)

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 16:54

allemaal super ideeen, bedankt. o, hoe maak je die taart ook al weer Haha!
*dom dom* Haha!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 18:47

ik weet niet wanneer starlight precies jarig is, maar we vieren het op de dag dat ze bij ons kwam. Ze krijgt een taart met wortels appels slobber kruidenmix en alles wat ze nog meer lekker vind. En ze mag een dag stilstaan, volgens mij vind ze dat nog het allerbeste.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 18:48

ik maak die taart gewoon door een bak te pakken en alles door mekaar erin te gooien. niet echt een taart dus, maar ja. Ik kan er moeilijk een bakken met deeg enzo.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, xSCWx, YandexBot en 45 bezoekers