verzekering AMEV/ leeftijd 20 jaar

Moderators: Just_Sannee, Amaryllis, C_arola, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ireen_

verzekering AMEV/ leeftijd 20 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 16:26

ik heb mijn pony verzekerd bij de AMEV ("uitgebreide dekking, branddekking, diefstaldekking en ziektedekking" geloof ik, ik begrijp dat papier niet helemaal dus dat moet ik even aan m'n vader vragen Haha!)

maar nu zit het zo, wij hebben gewoon de verzekering overgenomen van de vorige eigenaar, die hebben haar er dus ingezet. Maar nu blijkt dus dat in die papieren staat dat Evita al 19 jaar is! de vorige eigenaren hebben die leeftijd denk ik zo opgegeven. Maar Evita is pas 14/15 jaar, dat is door de veearts vastgelegd een aantal jaar geleden toen ik een startkaart ging aanvragen (toen was ze dus 11/12 jaar, veearts was er zeker van dat ze niet ouder was). Ik heb daar ook een bewijs briefje van van de veearts.
Maar Evita staat dus als 19-jarige in die verzekering, en bij de AMEV wordt een pony op zijn twintigste er "uitgegooit". (dan heeft ze alleen nog een ongevallendekking)

Wat kan ik nu het beste doen, Evita uit de AMEV halen en een andere verzekering nemen (en haar leeftijd dan goed doorgeven..) moet ze dan opnieuw gekeurd worden? of moet ik aan de AMEV het bewijs van de veearts sturen dat Evita geen 19 is maar 14/15 jaar, ik weet niet of ze daar moeilijk over gaan doen...

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 16:45

Ik zou de Amev bellen en het hun voorleggen.. als ze moeilijk doen kan je altijd nog weg Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van Nixmeerhoeve..
15-07-08 Trotse mama van Daniel *\o/* en Eileen 03-12-2009!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 19:39

Idd eerst even navragen bij AMEV. Kunnen ze je daar niet helpen, dan kun je altijd nog een andere maatschappij proberen.

* To Belg, or not to Belg *

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie