Gaan jullie weleens met rijkleding aan naar school

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:22

School heb ik al jaren niet meer maar ook nooit mijn rijkleren hier heen aangehad. Op mijn werk, als ik 's morgens vroeg klaar ben trek ik wel mijn rijbroek al aan, mijn schoenen en chaps staan in de auto, ga dan ook direct naar stal en niet eerst naar huis. Mijn collega's zijn er wel aan gewent, alleen bij mijn mannelijke collega's willen de hormonen nog wel eens op hol slaan van zo'n strakke broek. Boodschappen e.d. doe ik gerust in mijn rijkleren en ook wel na het rijden.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:21

yvetje schreef:
nou echt niet!!!!
op de basisschool kleedde ik me daar wel eens om, omdat ik anders niet op tijd op les kon komen, maar echt niet de hele dag hoor! Ze zien me al aankomen
! Haha!

ik dus ook, nu echt niet meer!!!

nadineeee

Berichten: 88
Geregistreerd: 07-02-03
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:31

Nou , liever niet ten eerste word je geplagen en ten tweede zullen ze niet te dicht bij je in de buurt komen.Ik vind paarden lucht helemaal niet erg.Maar ja die andere mensjes zijn dat natuurlijk niet gewend.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 19:28

Echt in m'n rijbroek heb ik nog nooit gedaan, weleens in dresuurblouse, vorig jaar een keer met een college. Ik had wedstrijd gehad en moest echt heel erg opschieten wilde ik het allemaal nog halen, dus geen tijd voor die knoopjes Haha! Geloof niet dat iemand dat opgevallen is (had er wel een trui overaan)
Ik heb het weleens overwogen, trouwens.
Om boodschappen te doen of naar de bieb te gaan of maakt niet uit wat kan het me niets schelen, doe ik rustig in een rijbroek. (helemaal bij ons in het dorp, wat is erger rijbroek of klompen...het tweede zie je vaker denk ik)

Oh, wat wel heel erg is, is dat ik in de 3vwo toen we op excursie waren op de wadden de helft van de tijd in m'n rijbroek zat. Mja, ik had niet echt andere oude kleren, maar verder liep iedereen in z'n gewone kleren rind, dus....maar goed.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 19:53

Volgend schooljaar zou ik wel in m'n rijkleding naar school moeten gaan mits ik me daar wil omkleden. Dan krijgen we rijles op school, dus dan zal het wel moeten.
Maar het maakt mij echt niets uit! Ik ga rustig in m'n rijkleding boodschappen doen (als ik bijvoorbeeld net terug ben van stal). Dus als ik straks met de trein naar school moet in m'n rijkleding heb ik daar geen problemen mee!

Carlijntjuh

Berichten: 87
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:55

Ehm.. WAHAHA ze zien me al aakomen Pling Pling Pling Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 23:49

hmm in m'n rijkleding naar school, jah op de basisischool...wel een op de middelbare als ik vrijdagsmiddags naar cocnours moest , maar dan had ik er wel een broek over aan. Op het MBO bij paardenhouderij was het doodnormaal. En nu neuh, heeft weinig nut...school ligt niet bepaald op de route naar het paard haha.
En boodschappen doen in rijkleding, no problem, ben ook wel es in rijkleding naar de bank, kapper en tandarts geweest.
Het leukste vind ik dan nog dat mensen naar je schoenen/chaps/sporen gaan kijken van "wat heb jij nou weer" ga ik expres, heel demonstratief naar hun schoenen kijken... haha dan is het zo over..zie je ze snel weglopen..
En als ik met vriendin in de stad was met rijkleding..zag je mensen echt kijken van "huh iehw die stinken" wat deden wij dan...als zo'n huppeltrutje langs liep, echt keihard "iehw gatverdamme jeeeezus wat een lucht!"' alle mensen naar huppeltrutje kijken haha

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 00:36

Sjimmy schreef:
nope, weleens in mijn tas gestopt als ik meteen door naar 't paard ging maar niet aangetrokken. Nu op mijn werk helemaaaaaal niet meer *LOL* Ze zie me aankomen... Knipoog


Hetzelfde Lachen

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 02:52

Net als anderen ga ik al een aantal jaar niet meer naar school. Op de basisschool deed ik het nog wel eens omdat ik dan om 4 uur les had. Pff, ze riepen wel en mijn klasgenootjes hinnekten dan wel naar me maar na 1 keer trok niemand zich er meer wat van aan. Nu leef ik praktisch in mijn rijkleding en ik kom er ook overal gerust mee. Maakt mij niks uit. Anderen kijken? Ze doen maar... Ik sjouw overal mooi heen in mijn rijkleding (of met lekkere stalschoenen Haha!), gewoon niks van aantrekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 10:37

Op de basisschool moest ik altijd op maandag direct om 15.15 naar de manege. Dan deed ik altijd een paardrijbroek onder een broek aan, zelfs als het 30 graden was

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 10:41

naar school heb ik nooit gedaan, maar wel tijdens de autorijlessen of als ik ergens wat boodschappen ging halen Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 10:44

Op de basisschool deed ik het wel eens. Clown Maar meestal wel met een normale broek eroverheen. Schijnheilig

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 11:33

Dit is toch een hartstikke oud topic???????
Zal ik maar even op het uitroeptekentje klikken.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:47

heel som sheb ik mijn rijbroek onder een broek of onder een lange rok... lekker warm... maar verder niet echt...
vroeger op de basisschool wel, vond ik behoorlijk interessant staan....
wel doe ik boodschappen enzo in mijn rijkleren, interesseert me niks...

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 14:20

vroeger op de basisschool welleens ooit toen ik nog op de manege reed moes gelijk na school naar de les, nu staat mijn pony gewoon thuis.

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 14:33

ben wel eens naar de tandarts gegaan in m,n rijkleding maar tja ik ging daarna ook meteen door naar m,n paard Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 14:38

Nee, we leens met m'n paardrijbroek naar me werk(destijds vakkenvullen), dat kwam omdat ik geen tijd meer had om op te kleden, de gozer(baas) had 't niet eens in de gaten. Maar naar school. Nooit. Nu zeker niet. Ze zien me al aan komen, maar ook op de middelbaar nooit. Ik ken wel iemand die dat in de brugklas heeft gedaan. Ach je moet 't zelf weten, maar ik zou 't niet doen.

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 14:39

Ach, ik doe wel eens mijn paardrijbroek onder een spijkerbroek ofzo, mits ik geen gym heb Haha!
Maar dit doe ik zelden, ik ga liever na school gewoon eerst naar huis.

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:20

1 keer in mn wedstrijdkleding voor een spreekbeurt in groep 7(ofzo), maar normaal doe ik dat nooit. (alhoewel, vroeger liep je natuurlijk wel in truien/T-shirt rond met paardenprenten erop..)

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:02

Ik 1 keer op de basis school, smiddags ofzo, maar verder ook nooit... Komend jaar wel iedere dag Lachen

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:05

Ik deed dat eigenlijk nooit.
Wel nam ik mijn rijkleren vaak mee naar school als ik vanuit school naar mijn verzorgpony ging.