stoppen met paard rijden is het beste

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 11:36

Jammer dat het door omstandigheden moet, maar mennen is verschrikkelijk leuk. Mijn paard ( een tuiger) is er ook helemaal gek op. hij begint vaak al te zweten van opwinding op het moment dat ik met het tuig aan kom zetten. Ik doe hem er echt een plezier mee, om hem voor de kar te zetten.
Ik hoop dat jouw paard er net zo van geniet als die van mij.
Veel plezier met mennen.
Die van mij is trouwens met rijden een heethoofd maar met mennen superbraaf. Grappig he?
Welkom bij de menners trouwens

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 12:00

vandaag als het goed is

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:12

Nou ik hoop voor je dat het verder toch niet al te negatief uitvalt.
En dat je bij een eventuele operatie misschien wel een stuk verbetert. Maar doe zuinig op je lijf, je hebt er maar eentje van hoor en een leven met een stuk/pijnlijk is erg lang.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 15:13

Wat leuk dat je een kar gekocht hebt, nu kun je straks echt beginnen !
Ik hoop voor je dat de uitslagen van het onderzoek "meevallen" (voor zover dat kan) en dat je heel veel plezier zult hebben met het mennen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 15:52

hi

Herken de situatie. Ik zelf heb 2 versleten stukken kraakbeen in mijn ruggenwervel ,iets wat ook niet meer overgaat. Ik werd gek toen mij verteld werd dat ik niet meer mocht rijden!! Ben Rydar toen ook gaan inspannen en ook gaan mennen... Heb hier alleen veel minder plezier mee als met rijden... Ik rijd nog wel afentoe maar zo rijd ik mezelf in een rolstoel... Doe ajb voorzichtig en niet zo eigenwijs als ik.. Ook ben ik mezlef gaan storten op de vrijheidsdresuur waar ik al jaren mee bezig was maar eigenlijk geen genoeg tijd voor had.. nu heb ik daar de trijd voor ook erg leuk,.,,

Sucses met je rug en gewoon doorzetten je went er wel aan op den duur ... het is alleen verschrikkleijk moeilijk..