Advertentie op marktplaats

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 12:49

T@nj@ schreef:
Dat voor 1.15Euro bovenaan de lijst laten plaatsen heb ik ook al een paar x geprobeert.....tot 5x toe de verbinding verbroken maar wel 1.15 per keer betaald........daarover heb ik ook met ze gemaild maar krijg dan als antwoord, probeer het nog eens, ja dag!!! ik blijf niet aan de gang! mijn ervaring is toch dat mensen ook erg vaak in de oude advertenties kijken en reageren dus dat bovenaan de lijst plaatsen doe ik niet meer.


Erg vreemd, want daar heb ik nou echt nog nooit problemen mee gehad.
Had je dan wel de juiste code ingetypt?

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 12:55

Mariska_28 schreef:
Wat ik alleen wel raar vind is dat een bedrijf als zadelmarkt (onder de naam Leen)10 advertenties plaats met zadels die net onder de 200 euro zijn en die hoeft dan niet te betalen??!! En die hebben vast wel meer dan 1 van elk zadel... Lekker krom dus...


Hoe weet je dat die niet hoeven te betalen??

Ik heb dat ook wel vaker op marktplaats gehad toen ik naar dingen op zoek was die niet eens 200 euro waard waren..

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:51

Tessebes"]
[quote="T@nj@ schreef:
Dat voor 1.15Euro bovenaan de lijst laten plaatsen heb ik ook al een paar x geprobeert.....tot 5x toe de verbinding verbroken maar wel 1.15 per keer betaald........daarover heb ik ook met ze gemaild maar krijg dan als antwoord, probeer het nog eens, ja dag!!! ik blijf niet aan de gang! mijn ervaring is toch dat mensen ook erg vaak in de oude advertenties kijken en reageren dus dat bovenaan de lijst plaatsen doe ik niet meer.


Erg vreemd, want daar heb ik nou echt nog nooit problemen mee gehad.
Had je dan wel de juiste code ingetypt?
[/quote]

Yep, juiste code ingetikt en daarna werdt de verbinding gewoon verbroken, een keer ook tijdens het intikken van de code maar ook dat ik niet eens de kans kreeg de code in te tikken.... Maar maakt niet uit hoor want op mijn advertenties wordt meestal wel gereageert al zijn ze nog zo oud Haha!

Ik blijf gewoon adverteren op Marktplaats want ook al moet ik vaak 6 Euro betalen, ik verkoop er toch ook best veel hoor dus dat is mij die 6 Euro dan wel weer waard alleen met dat zadeltje ging het gewoon heel erg vreemd.....

Mariska_28

Berichten: 10499
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:54

Boogiegirl"]
[quote="Mariska_28 schreef:
Wat ik alleen wel raar vind is dat een bedrijf als zadelmarkt (onder de naam Leen)10 advertenties plaats met zadels die net onder de 200 euro zijn en die hoeft dan niet te betalen??!! En die hebben vast wel meer dan 1 van elk zadel... Lekker krom dus...


Hoe weet je dat die niet hoeven te betalen??

Ik heb dat ook wel vaker op marktplaats gehad toen ik naar dingen op zoek was die niet eens 200 euro waard waren..
[/quote]

Kun je aan de kleur van de advertentie zien. Geel = gratis, lichtgeel = betaald

Die van Zadelmarkt zijn meestal geel....

Daan1982

Berichten: 1756
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: loenhout, belgie net onder breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:22

Ik adverteer ook veel op marktplaats, jullie zullen me wel kennen, ik moet zeggen dat ik er nooit problemen mee heb gehad.

Ik heb dan ook geen dingen van over de 200 euro.

Alleen als ik zadels voor .... ga adverteren (ik mag hier geen reclame maken, dus zet ik er geen naam erbij haha) betaal ik natuurlijk wel gewoon, deze kosten nl ook 450 euro.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:38

Nou, het lijkt mij dat die Leen Zadelmarkt wel moet betalen!
Hij zet gewoon alles wat ie in zn winkel heeft erop!
Maargoed, hij zou het wel weer goed aangepakt hebben Knipoog

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:13


Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 22:26

Die links gelden ook voor een zonnebank, fabienne Schijnheilig