paard van 15 kopen of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 14:26

Ik zou dr geen moeite mee hebben als die gezond is. Mijn paard heb ik ook op 11 jarige leeftijd gekocht en een vriendin van mij een paard van 17 gekocht, en die is nog harstikke fit en gezond! Leeftijd wil dus niet altijd wat zeggen, zie ook Billy's reactie

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:57

quincy schreef:
Hoi, ik kan een geweldig paard kopen. Hij voldoet perfect aan mijn eisen maar hij is wel 15 jaar. Ik ben altijd gewend geweest om op een 4jarige te rijden. Ikzelf ben ook nog maar 14. Is hij al te oud of niet?


Nou breekt me klomp! Boos!
Heb ik jouw prachtige 'sommenverhaal' uitvoerig becommentarieerd en dat heeft zelfs even dubbel op de lijst gestaan en nu zie ik er niet 1 meer?!
Hoop dat je mijn antwoord nog meegekregen hebt?!
Anders: balerdebalerdestrobaalbaal en strafpuntjes voor Bokt!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 17:54

Loolapelooza schreef:
Vaak kun je geeneens geen afstand meer nemen van je "bejaarde" maatje , dat heb ik tenmiste . (Angelke kan beamen dat Greg alles behalve bejaard is)


Inderdaad, als je Greg er bejaard vind uitzien(zeker als hij springt(of gewoon rijd)) dan ben je toch wel raar hoor Haha!. Hij is veel "freakyer" dan zoveel +5jarigen(of jonger) die ik ken.Ik zeg niet dat ik zoveel paarden ken, maar die is echt wel lekker vinnig Schijnheilig.

Terug ontopic:
Als het paard al veel last heeft gehad van beenproblemen ofzo zou ik het niet kopen, maar als het een gezond paard is, waar je goed mee opschiet en je wilt niet echt lang fanatiek wedstrijd blijven rijden(met dat paard) zou ik hem wel kopen.