GEZOCHT:sonja schimmel 1.43m welsh

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

GEZOCHT:sonja schimmel 1.43m welsh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 11:13

hallo allemaal,

ik ben op zoek naar het onderstaande paardje of nou ja liever nog foto's van het paardje dus ken je haar of heb je haar verzorgd dan wil ik graag de info.

sonja
merrie
waarschijnlijk welsh
schimmel
1.43m
was goed in dressuur en springen
de eigenaar toen was:
b.van zeeburg uit doornspijk

ik zoek haar omdat mijn paardje een zoon van haar is. dus als iemand haar kent zou ik graag meer info over haar willen hebben en het liefst foto's

de fokker van mijn paardje had me toendertijd verteld dat ie er geen foto's van had voorzover die wist.

mijn paardje is geboren als een bruinzwart paardje en heette toen swerdy
en was een zoon van sjapoer.

dus ken jij mn paardje als veulen en heb je daar foto's van dan heel graag en ken je de moeder en heb je daar foto's van dan zou ik die ook wel graag willen hebben.

heel erg bedankt allemaal
ik hoop reacties te ontvangen

groetjes fabske

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 08:00

is er dan niemand die dit paardje kent of denkt te kennen??? of iemand die misschien weer iemand anders kent met soortgelijk paardje???

groetjes fabienne

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:45

Hoe oud zou deze merrie nu ongeveer moeten zijn? Weet je wel hoe ze eruit ziet? Want dan kan ik eventueel een foto inscannen voor je.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:54

Ik denk dat men wat meer gegevens nodig heeft.
Hoe oud is de merrie, enig idee in welke regio ze zou kunnen staan? Heeft de laatst bekende eigenaar geen aanknopingspunten? Opvallende (uiterlijke) kenmerken? Is ze ingeschreven in een stamboek?

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 18:28

ze is niet ingeschreven bij een stamboek leeftijd is mij niet bekend mn paardje is 9 dus sowieso ouder als dat ik denk wel ergens in het noorden van nederland. na die eigenaar geen andere aanknopingspunten

groetjes fabienne