Rondvraag pensionstalling Omg. Someren / Maarheeze / Weert

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Rondvraag pensionstalling Omg. Someren / Maarheeze / Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 16:31

Wij zijn bezig met het wellicht opzetten van een pensionstal in de regio Someren / Maarheeze / Weert.

Nu is mijn vraag aan de paardeigenaren in deze regio wat voor pensionstallen hier momenteel aanwezig zijn en wat jullie hiervoor gemiddeld betalen.
Daarnaast zouden wij graag willen weten waar jullie behoefte aan hebben en dus graag wel of niet zien bij een pensionstal.

Het betreft een volpension met voldoende weidegang en een binnenbak.

Mag uiteraard ook via PB.
Alvast bedankt!

Pradaatje

Re: Rondvraag pensionstalling Omg. Someren / Maarheeze / Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 16:43

Ik sta wellis waar niet helemaal in de buurt, maar je weet ongeveer waar. Ik heb een buiten + binnenbak voor mijn geschikking, zomers 24/7 en swinters overdag weidegang, poetsplaats, ruime boxen, volpension, en ik betaal 150. :j

Het belangrijkste bij een stalling vind ik toch dat er voldoende weidegang bij zit :j

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 17:54

Snowdon, ik heb het maar via PB gedaan. Werd zo'n lang verhaal met mijn hele eisenlijst :+ , ga er maar eens goed voor zitten :D

Tanja

Re: Rondvraag pensionstalling Omg. Someren / Maarheeze / Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 12:21

TS heeft aangegeven dit topic niet meer nodig te hebben. Reacties zijn voor de TS dus niet meer nodig maar wellicht heeft iemand anders er nog iets aan dus het topic blijft wel open.