Ik heb al 50 tekeningen gemaakt over hoe ik mijn land van ongeveer 1 hectare ga ik delen maar hoor graag nog tips.
Wat ik al heb aangeschaft zijn, het duurste lint (toevalling een aanbieding

Een goed draad voor onder.
Bevestigingsmateriaal.
Weidepalen ongeveer 60 stuks.
Damwand platen voor het maken van de schuilstal.
Ik moet nog een stroomapparaat en wat kleine dingen aanschaffen
Onder het gras ligt zand want de regen niet zo goed doorlaat.
Wat ik graag wil weten is hoe zouden jullie het indelen?
Waar geven jullie je hooi in?
Wat hebben jullie op de bodem van de rijbak liggen (het moet namelijk een btje opgaan in de weide want het is huur en ik moet het na de verhuizing weer kunnen zaaien.)
Langs het huis moet een vrije strook zijn van 6 meter van de kant ivm brandvoorwschiften , bij de openslaande deuren naar het huis komt een afgesloten terras, zodat me dochtertje niet bij de paarden kan komen.
Ik wil een rijbak/paddock met daaraan een looppad richting de maisvelden, langs de maisvelden en dan bij de grondhoop naast het huis weer een 4kante paddock, zodat ze hopelijk wat meer beweging krijgen.
Daarnaast wil ik 2 weilanden zodat ik die om de maand kan wisselen en bij slecht weer mogen ze alleen in de paddock.
Mest kan ik bij de buurman kwijt.
Hier wat foto's , het weiland loopt in L vorm.

Bij het stukje schaduw links komt waarschijnlijk de schuilstal, want de eigenaar heeft hem liever uit het zicht.
Bij de bomen loopt een sloot, achter me schuilstal wil ik een poetsplaats maken met licht en een afdakje.
Water en electra is aanwezig.
Hoop dat jullie er wijs uit kunnen