Met tanden over de muur schrapen!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24033
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Met tanden over de muur schrapen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 16:35

Een vreselijke gewoonte van Genderose. Ze deed het altijd al bij het aansingelen, met haar tanden over de tralies heen, maar nu doet ze het ook onder het poetsen. Ze likt altijd de muur af en af en toe neemt ze zal maar zeggen een hap muur. Ik heb neit het idee dat ze het niet leuk vind het borstelen. De enige plaatsen die minder zijn zijn borst en oksels, maar dan doet ze het niet. Ze is verder gewoon rustig, staat lekekr vrolijk erbij, maar dat bijten blijft. Ik probeer het af te leren, maar wilt maar neit lukken. Ze heeft overigens goede toegang tot een zoutblok, dus dat zal het probleem niet zijn. Wat zou het kunnen zijn?

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 17:43

dat doen mijn paarden ook,geef ze een zoutblok.en als je het echt vervelend vind moet je wat cribox (boerenbond) op de plekken smeren die hij steeds likt.dit smaakt nl heeeeel erg vies,dus succes gegarandeerd.ik heb er geen last van als mijn paarden het doen,ze doen het gewoon een klein beetje uit verveling denk ik.maar ik kan me voorstellen dat je het lastig vind.succes

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 17:52

ja dat doet snowdon ook Boos! en heel af en toe betrap ik hem dan ook nog eens op luchtzuigen erbij Verdrietig Dat cribox lijkt me wel een strak plan... als t van de staleigenaar mag...

Tancreda4

Berichten: 24033
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 18:08

Ze doet het niet in stal, in ieder geval heb ik haar daar nooit op betrapt. Wel bij het poesten op de poetsplaatss

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:05

Haha mijn merrie doet dat ook! Ik dacht al dat ze gek werd!
Vooral als ik het zadel op doe, dan gaat ze lekker met haar hoofd heen en weer over een ijzeren balk... In de stal heft ze er ook geen last van.
Ik stoor me er niet aan dat ze het doet, vind het wel leuk

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:46

hang anders een keer een hooinet op...dan heeft ze afleiding. Cribox is idd ook erg goed!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:51

Mijn paard gaat ook met zn tanden over t hout bij t poetsen, bij haar volgens mij n teken dat ze t lekker vindt.