dierenarts of kliniek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

dierenarts of kliniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 10:31

Stacy heeft de afgelopen 2 weken af en toe erg last van haar knie achter.
Als haar achterbeen op het punt komt dat ze hem weer naar voren moet zetten hoor je *tok*.
Dit heeft ze af en toe in stap, maar als ze dan weer even 5 min. stil staat en dan weer begint te lopen is het weg, In galop hoor je het ook maar alleen op de rechter kant als je een bocht rijd, op een recht stuk hoor je niets.
Ik heb d'r ook al 4 dagen rust gegeven en met d'r gewandeld, toen was het ook weg, daarna heb ik 1 dag gereden, 1 dag rust en toen zou ik weer rijden en in galop begon het geluid weer.

ik zit nu al een poosje te twijfelen wat ik zal doen.

Party!! De dierenarts, ik heb het idee dat hij er toch niets aan kan doen, oke hij constateerd dat haar been geluid maakt als ik galoppeer, ze loopt niet kreupel en je merkt helemaal niet aan d'r.

Party!! Op internet hoor ik van iedereen, dat heeft mijn paard ook niets aan te doen zei de dierenarts, (elk paard is anders, oke dat snap ik)

Party!! De Kliniek, Ik heb de kliniek gebeld en daar zeiden ze: zolang je paard niet kreupel loopt en er zelf ook geen last van heeft is het niets, er zijn veel paarden die dit hebben, heel normaal, bij mensen kraakt ook wel eens wat als je loopt.

wat moet ik doen?

Dilayla Shadow
Stacy Shadow


sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 11:28

Voor E90,- kun je bij een GOEDE da je paard even helemaal door de mangel laten halen, met een klinische keuring. Als er dan ook maar iets niet goed is aan je paard, zien ze het meteen, en dan krijg je dus ook niet van die vervelende opmerkingen als "komt er weer 1 voor een vreemd geluidje" of " weer zo iemand die alles direct ernstig vind".
Maar ondertussen heb je dan dus niet alleen dat been laten bekijken, maar gelijk je hele paard. Kan geen kwaad, is niet duur, en echt denk ik een goed idee.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rosslover en 76 bezoekers