zeg eens eerlijk..lees jij nog de penny??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 19:41

Jessica24 schreef:
Helaas is de ponyclub niet meer te koop in nl maar alleen nog maar in Zweden waar het blad oorspronkelijk vandaan kwam.


*maakt mental note: straks net als 15 jaar geleden weer Ponyclubs meenemen uit Zweden*

Cool

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 20:11

Ik lees de penny niet meer. Vroeger las ik hem wel altijd, ik had ooit met zo'n aanbieding een abonnement op de penny plus gratis gehad bij een abonnement op de penny. Toen de club penny er was ging ik die lezen, die vond ik veel leuker. En nu lees ik het allemaal niet meer.
Ik lees trouwens wel nog steeds de Donald Duck Schijnheilig

shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 21:32

mijn dochter heeft een abbo op de penny-club is ook altijd erg boos dat ik hem eerder gelezen heb dan zij, maar ik ben lekker thuis als de post komt en dan zit zij op school.

Had zelf vroeger abbo op de ponyclub en die vond ik ook veel leuker dan de penny

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 22:24

Nee ik lees ze niet meer, al lang niet meer eigelijk, denk een jaar of 7 geleden voor het laatst *LOL* Had er toen wel een abbo op, en ook op de clubpenny Lachen

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:04

Als ik ze toevallig tegenkom, dan lees ik ze wel... Knipoog
Tja, ik ben nog steeds een beetje kind (sta ook voor de klas *LOL* )

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 08:59

griebels schreef:
Uhm ik ben ondertussen bijna 27 (en nieuw hier) maar ben nog steeds verslaafd aan die verhalen. (Ik kan het niet laten, heb het echt geprobeerd.) Ik koop nog elke maand de Penny (galop was voorheen penny plus!). Daarna geef ik ze aan Sando, die ze op haar beurt weer leest. *LOL*
Vroeger las ik dus ook de Ponyclub, inderdaad omdat Malle echt helemaal geweldig was. Heb ook nog ergens een heel plakboek van Malle liggen Haha!
Het is wel jammer dat de verhalen van vroeger steeds meer herhaald worden...


Verraadster ! Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:38

Ik lees ze heel erg vaak. Ik heb er ook wel een stuk of 200 en die lees ik nog vaak, alhoewel ik die verhalen wel kan dromen.

De ponyclub vind ik ook erg leuk!

Ik vind de penny echt super, ik weet niet wat ik er zo leuk aan vind.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 12:49

Ja....bijna elke maand als we in de supermarkt zijn koop ik er een...
De laatste tijd wel meer Galop dan Penny omdat hier toch soms handige dingen in staan...
De Ponyclub heb ik 1x gekocht omdat de Penny uitverkocht was maar ik vond er niks aan
De Penny zou eigenlijk ook best leuk kunnen zijn zonder al die herhalingen van herhalingen van stripverhalen en al die eeuwige typfouten...zelfs op de voorkant!
Maarja....nobody's perfect...

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 13:06

Ik ben er nog op geabboneerd van jaren geleden maar ik vind er niks meer aan.
Soms ligt het er een paard dagen voordat ik het lees en er staan zoveel fouten in!
Ook heel vaak dezelfde verhalen..

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 13:42

Ik lees de penny ook niet meer!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 14:53

Ik ben er verslááfd aan geweest Haha!

Vooral de penny/penny plus, maar club penny heb ik ook gelezen.

Ik begon me er alleen na een aantal jaar te hebben gelezen *ik kreeg veel oude jaargangen van kennisen * ontzettend aan te ergeren dat verhalen die een aantal jaren geleden al een keer geplaatst waren gewoon nog een keer werden herhaalt. Dus las ik na een tijdje 9 v/d 10 keer een verhaal dat ik al kende.. = minder

En de fouten erin zijn idd storend.

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 15:15

haha tuuuuurlijk!!! Waarom niet.....as je je verveelt en er ligt een penny in de kantine....dan lees ik 'm uiteraard even door. Kan helemaal geen kwaad en is toch alleen maar leuk!! Soms moet je gewoon fe terug naar je kindertijd, oke soms is het wat voorspelbaar, mgoed, daar lees je dan maar overheen....

Alhoewel....de verhalen beginnen tegenwoordig wel erg hetzelfde te worden, heb de meesten allemaal al eens gelezen!

Kaat_E

Berichten: 400
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 15:16

Euh... Ik koop de Penny nog wel eens als ik de trein moet nemen en vroeger had ik een abonnement... Maar ik vond Ponyclub wel leuker, hoewel ze die bij mij in de buurt bijna nergens verkochten...

Ben trouwens op zoek naar oude Penny's, Penny Plussen (of Galop?) en (vooral) Ponyclubs om mijn verzameling compleet te maken, dus als iemand me hiermee kan helpen: grààg!

Tussen haakjes: engelse versie van de Penny (Ponies Forever / Your Pony) ook leuk en welkom, en bestaat de Ponyclub nog in andere talen dan het Zweeds? (Engels bvb)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 15:18

Ja, ik heb een Deense Ponyclub, en volgens mij ook een Duitse. In Finland bestaat (of bestond?) hij ook. Zal eens bij m'n ouders thuis kijken, daar ligt een hele stapel (en nee, ik wil ze niet kwijt! *LOL* ).

In Scandinavische landen heet de Ponyclub trouwens iets als 'Min Häst' ('mijn paard').

Kaat_E

Berichten: 400
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 15:20

Als je toevallig contactgegevens hebt zijn die ook welkom (van de Duitse dan, Deens of Fins kan ik niet lezen...) Boos!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 17:35

Toen de verhalen zich begonnen te herhalen heb ik het niet meer gelezen. Mijn mams bracht ze ook altijd mee van de rommelmarkt enzo. Haha!
Was er wel helemaal verslaafd aan, net als aan de ponyclub (die ik toch nog wel net iets leuker vond..)
Penny plus heb ik nooit zoveel aangevonden volgens mij.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:52

Ik ben nog steeds lid van de ClubPenny (nu Galop), maar die vergeten we constant op te zeggen, dus dan gaat hij weer een jaartje door. Ik lees hem bijna niet meer, er liggen er nu nog twee die ik nog niet gelezen heb.
Penny vond ik nooit echt leuk. Ponyclub wel, maar was nooit te krijgen hier in de buurt.
Nu lees ik alleen de Bit.

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 20:03

Ik heb het GELUKKIG net opgezegd..Haha!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 22:14

ikke wel en ik heb het nooit ontend!
ik vind hem leuk, maar volgend jaar gaat hij eruit, want dan krijg ik het engelse blad your horse, en daar moest ik een voor opzeggen!

RoCKyLoVE

Berichten: 1766
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 12:16

Indies schreef:
Ik was vroeger altijd geabonneerd op dePenny, maar ik vond de stripverhalen niet leuk meer..De Club Penny vond ik altijd leuker Tong uitsteken
Maar ik moet zeggen, ik vind er niks meer aan...

hjahaha jaa daarom lees je hem stiekem nog van mij Tong uitsteken Haha!

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 12:28

Ik heb nog een abonnement op Penny en Penny Plus *schaamschaam*
Ma ik doe het vooral voor de posters!

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 15:40

Nee, niet meer Tong uitsteken Vroeger natúúrlijk wel *LOL*
Ik heb er wel laatst nog een paar gekocht (februari) omdat Wietze er in stond *LOL* Moet zeggen dat ik er niet veel aan vond.

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 15:41

ik lees de penny en de penny plus vaak bij het nichtje van m'n vriend! haha, vind het wel leuk om te lezen! en de club penny trouwens ook!

nadineeee

Berichten: 88
Geregistreerd: 07-02-03
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 16:46

Party!! Ik koop er af en toe nog een.Maar niet echt vaak meer.Vroeger was ik er wel verslaafd aan.Ik lees nu gewone paardenboeken en tijdschriften zoals ;bit,en de hoefslag enz....

Kaat_E

Berichten: 400
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:06

paardje schreef:
ikke wel en ik heb het nooit ontend!
ik vind hem leuk, maar volgend jaar gaat hij eruit, want dan krijg ik het engelse blad your horse, en daar moest ik een voor opzeggen!


Your Horse is keigoed...
Ik heb een tijdje Your Horse, Horse&Rider en Horse Magazine gevolgd (wel duur allemaal) en de twee eerste vond ik persoonlijk de beste... Het enige nadeel (vind ik) is dat er nogal veel reclame in staat...