Ik wil kijken of ik 2 boxen kan realiseren in 1 van de bestaande (oude) schuren. Het weiland moet netjes omheind worden & we kijken naar de mogelijkheden voor een rijbak.
Naar mijn weten ligt er kleigrond(?) rondom het huis. Paarden zullen niet dagelijks aan het werk worden gezet, dus acht ik het wenselijk wanneer deze zoveel mogelijk buiten kunnen zijn.
Rijbak:
* Met welk bedrijf hebben jullie goede/betaalbare ervaringen?
* Wat voor zand?
* Idee van de kosten?
* Is het verstandig een paddock aan te leggen, met het oog op het kapot lopen van het land? Hoe groot moet deze zijn voor 1 KWPN'er & een shetje?
Stallen:
* Weten jullie betaalbare/goede stallenbouwers? Eenvoudige binnenboxen zonder poespas.
* Schuilstal lijkt mij noodzakelijk?
* Welke bodembedekking het meest praktisch?
Mestafvoer:
* Waar laten jullie de mest? Wat zijn de kosten?
Weide:
e weide ligt aan een relatief drukke autoweg. Wat voor afrastering hebben jullie? Voeding:
*Hoeveel daags voeren jullie je recreatieve paarden met dagelijkse weidegang?
Ik heb zelf al wat huiswerk gedaan, maar hoor graag nog meer ervaringen om goed te bedenken of we hier al wel klaar voor zijn en te weten waar ik aan begin

) Onze stallen staan altijd open dat is ideaal, de pony's bepalen zelf wanneer ze behoefde hebben om te schuilen en wanneer niet. Voor de stal hebben we een stuk verhard, zeker voor de winter is dit fijn. Dan hebben ze toch een stuk om droog te staan en te kunnen eten.
en op een halve meter ervoor gewoon schrikdraad, drie draden