Nieuwe ruitersportzaak in Utrecht.

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 21:48

Ben vandaag in de nieuwe ruitersportzaak geweest in Utrecht op Laagraven. Leuke winkel, vriendelijke bediening en nu al verslaafd voor mij, zit aan de overkant van mijn werk. Aaaaargh.. Gaat mij veel geld kosten aangezien ik dus net ook al een paardje gekocht heb. Zou ik daar een rekening kunnen openen???

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
stalpraat.net Ook een gezellig forum, kom erbij!
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 23:46

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 93&forum=1

Deze dus. Ik hou me in, heb deze maand niet zoveel centjes te besteden vanwege onvoorziene kosten (deur open laten breken wegens vergeten sleutels, Wegenwacht laten komen voor auto van mams, weer Bokken via telefoonlijn etc. etc.). Heb al wel koperkleurige sporen gekocht voor m'n zusje, daar was ze al eeuwen naar op zoek. Maar voor mezelf moet het nog maar eventjes wachten. Ik heb daar wel heeeeeele gave bodywarmertjes gezien... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 13:08

Welke Karin ?? Die creme kleurige ??

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 13:37

Ik werk vlak bij de Hippo in Assen. 't is maar goed dat het op mijn werk gigantisch druk is zodat ik nauwelijks de tijd krijg om een half uurtje brood te eten, anders zat ik daar idd ook elke pauze... Goed idee: gewoon zonder portemonnee snuffelen. En als er dan iets bijzonders is (jarig, moederdag, verwen-jezelf-dag, dierendag?) dan neem je een bepaald bedrag mee (bv 50,=) en laat je portemonnee verder ook op het werk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie