Is laatste dag v/h tentenkamp nog de moeite waard?

Moderators: Amaryllis, Just_Sannee, C_arola, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kaj

Is laatste dag v/h tentenkamp nog de moeite waard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 17:27

Ik zit te denken om toch maar eens een keer naar dat tentenkamp van hyporama te gaan kijken.

Maar gezien mijn rooster zou dan alleen de 22e een optie zijn en aangezien het dan al bijna afgelopen is vraag ik me af of het dan nog de moeite waard is.

Je zult er altijd wel iets meenemen maar ja daarvoor kan ik natuurlijk ook gewoon naar een ruitersportzaak in de buurt gaan.
Zijn er ook nog echte leuke aanbiedingen op de laatste dag?

En is het de moeite uberhaupt waard?
Het ligt niet echt naast de deur en om een hele tank benzine te verrijden voor een paar flutdingen is nou ook niet echt wat ik in gedachten had.

siesti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:06

Ik denk dat de meeste goede spullen dan toch al weg zijn hoor..
Daar moet je vaak snel bij zijn. Maar misschien vind je nog wat leuks maar of het de moeite waard is?

Misschien dat hun het steeds bijvullen maar op een tentenkamp bij divoza was alles al bijna op toen ik de laatste dag kwam.

Siësti van de Rythpluim

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:15

De echte koopjes zijn dat vaak al weg, tenminste dat was vorig jaar wel zo. Op zich hadden ze wel leuke dingen, maar veel spullen uit het krantje waren al uitverkocht.

* To Belg, or not to Belg *

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:31

Vaak zijn dan de overgebleven dingen nog meer afgeprijsd, tenminste dat was bij mij zo, ik even geluk Lachen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Dyonne
Moderator AR, MD, VS, BEH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:52

Dekens etc zijn er nog wel. Alleen de echte overdreven goedkope dingen zijn dan weg. Je kunt idd geluk hebben dat het nog meer afgeprijst is. Zelf kan ik ook niet aan het begin, maar ga wel. Ik weet alleen nog niet helemaal wanneer.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie