Eskadron sjabrakken te duur?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 14:43

Ik vind ze ook echt te duur. Ik heb lekker goedkope katoenen HH sjabrakken voor Dennis en een Polly Pad. In principe gebruik ik die HH sjabrakken maar met springen meerstal dat Polly Pad omdat die toch wat dikker is. Die Polly Pad koste wel wat, ik dacht 35 dollar(heb hem uit Amerika meegenomen) maar het is een geweldig ding.

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 19:00

die van HH gebruik ik ook heel graag. de manege paarden hebber er ook elk een. en ze liggen wel goed. Ik heb laatst ook zo'n dikker met zo'n randje gekocht. (23euro +borduring) en die staan heel sjiek vind ik.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 19:05

Veel eskadron dekjes vind ik helemaal niet mooi (die trendcollection dingen bv.) dus ik zou ze nooit kopen...
Ik ben heel tevreden over die Global dekjes model Diamant...
Ze zijn lekker dik en nemen zweet goed op (als ze zweet tenminste Haha!) en ze gaan lang mee en de kleur vervaagt niet als je ze wast. Heb er nu twee en ik vind deze beter als die gewone van Harry's Horse bv...

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 19:15

Ik ben dus helemaal weg van de Eskadron sjabrakken. Ik heb er nu 4 en ze liggen goed. Ik vind dus dat ze wel goed het zweet opnemen. Webster zweet snel maar hij krijgt er geen zweet plekken onder.
Ik heb ook nog een stubben, een BR en een HH die vind ik ook prima.

Voordeel is dat mijn vriend het leuk vind als ik een mooi sjabrak heb. Dus als ik een mooie in de winkel zie hoef ik er niet om te zeuren ik krijg hem gelijk .

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 19:37

Die van Eskadron zijn me veels te duur! Gaat toch meer om de naam denk ik....

Zelf heb ik sjabrakken van Kalvalkade, S&K, en Global. De meeste dure heb ik gekregen. Wel heb ik een tijdje terug eentje van Kavalkade gekocht. Was bijna 40 euro, dat vind ik al erg duur! Mijn opa en oma waren kort daarvoor overleden en ik mocht me van mijzelf wel even verwennen. Prachtig mooi ding, maar ik doe het niet snel weer! Knipoog

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 21:07

Ik heb er ook een van Eskadron, ik vind hem geweldig!! Super kleurtje en ligt heel mooi. Licht geel met zo'n gouden randje ernaast. Ik vind ze heel fijn. Goede kwaliteit ook!!