hoe op wedstrijd met andalusiers??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
renee_m

Berichten: 730
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: Utrecht

hoe op wedstrijd met andalusiers??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 00:32

ik sinds ongeveer een weekje een nieuwe pony, een andalusier.
deze heeft dus al best lange manen die ik zo lang mogelijk ga laten groeien. nu hadden ze het bij de ponyclub erover dat ik het misschien de manen niet hoefde in te vlechten omdat andalusiers net zo als friezen op wedstrijd hun manen los mochten ofzo...ik hoef dus niet te vlechten als ik de manen echt volgens de andalusierhaardracht draag. maar nu kan ik nergens vinden wat die haardracht is, hoe lang de staart en manen enzow...... wie weet dit wel of kent een site waar dit op staat?

Help mij backpackend Europa in!!
Kijk even op http://www.reneemanders.hyves.nl, stem op mijn gadget en hopelijk win ik een interrailticket t.w.v 600 euro!!
In 2 muisklikken ben je klaar. Kleine moeite, voor jou, veel plezier voor mij ;)


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 09:11


PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 16:11

Ik rij een lusitano hengst en zijn manen worden altijd in een hengstenvlecht gevlochten, z'n straat zoals normaal.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: abbij, boemel, Fleuribelle, Inney, Kayleigh__, LiDi, manonnevot, Mitch_Beauty, Poekkie, Rainer, redbutton, WillemijnL, Ymediem en 107 bezoekers