Verzorgster of niet nemen hulp gevraagd

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

tukker

Verzorgster of niet nemen hulp gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 19:55

Ik zit een beetje met een probleem. Vanwege ernstige prive problemen thuis heb ik op het moment haast geen tijd voor Sam. Normaal gesproken ging mijn vader 2x per week naar Sam. Afgelopen week heeft een vriendin van mij dit voor mij gedaan. Het probleem is dat mijn vader er op het moment niet is. En ik nu veel meer thuis moet doen hiervan word ik heel moe heb ook nog school erbij en daarna komt Sam. Hartstikke lief dat Anouk Sam voor me gedaan heeft maar ik kan dit niet elke week van haar vragen. Sam is een shet die vreselijk veel aandacht nodig heeft. Maar hij is ook weer heel eenkennig door zijn verleden. Ik zou vast iets met de boer kunnen regelen voor het voer. Maar mijn mannetje heeft zijn aandacht nodig. Eigenlijk vertrouw ik hem niet aan iemands anders toe behalve aan haar dan. Vinden jullie dat ik me hier overheen moet zetten en toch vorlopig een verzorgster zou moeten nemen of niet? En of ik Sam er gelukkig mee maak is ook maar de vraag. Zou graag jullie mening willen horen.

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 20:05

Moelijk...
Maarja , als jij er geen tijd voor heb , dan zou toch iemand anders je moeten helpen.
En je zegt zelf dat je het Anouk niet kan blijven vragen , dan zou ik toch voor een verzorgster gaan.
Blijf er anders de eerste paar keer bij , zodat jij kan zien hoe het gaat enzo.

Veel Succes!

XXX Deb

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 06:39

Heb je enig idee hoelang deze situatie gaat duren? Ik denk dat dat wel belangrijk is bij het nemen van een beslissing. Misschien heb je over een tijdje geen bijrijder meer nodig. Dan kun je beter een vriendin vragen je een tijdje te helpen. Dan kun je het weer zelf oppakken zodra dat kan...

* To Belg, or not to Belg *

tukker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 08:14

Bedankt voor jullie reacties. Deze situatie duurt nog wel een tijd. Heb gister met Anouk gepraat en het haar uitgelegd. Ze begreep het goed en wil hem voorlopig nog wel voor me doen Vingers aflikken . Alleen ze vertelde me wel dat ze een heel mooi aanbod had gehad om een ander paardje te rijden die ze dan ook op wedstrijden mocht uitbrengen. Maar dan moest ze wel minimaal 3x per week komen. En met haar andere paard in de week opgeteld moet ze minimaal 5x in de week. Dus voor Sam nog geen zekerheid Huilen . Ik kan moeilijk haar die kans ontnemen en ik gun het haar heel erg. Dus misschien moet ik kan toch maar een verzorger ontnemen wat ik liever echt niet heb. Voora door wat ik zelf heb gezien en gehoord en Sam eeen moeilijke pony is met een flinke gebruiksaanwijzing

Arjette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 09:50

Misschien is het toch wel handig om voor een verzorgster te kijken. Je moet gewoon zorgen dat je die verzorgers allemaal een poosje op proef neemt zeg maar en dat je dan degene neemt waarbij je het beste gevoel hebt! Hopelijk kom je er toch nog uit!

..If I only could make a deal with God, and get him to swop our places..

Kia: the power to surprise Knipoog Clown

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie