Wat voor sokken??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sociolan

Berichten: 1369
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:12

Badstof sokken gebruik ik meestal is goed en stevig.
Het is ook elastisch.
Dus gaten komen er niet snel in.

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:55

Het zal haast wel aan je schoenen liggen, ik heb alleen maar BR-sokken en Harry Horse sokken en die gaan nu al 3 jaar mee... Nu heb ik een redelijk pallet aan kleuren, dus ik kan veel afwissleen, maar van slijtage is nog geen sprake. Ik draag op die stal die lage instappers van Mountain Horse, helemaal goed!

Kaunos

Berichten: 711
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:59

Ik draag ook altijd wandelsokken van Falke of andere merken. Krijg je geen blaren als je toch nog even een stuk moet lopen met je rijlaarzen en ze gaan behoorlijk lang mee. Hema wandelsokken heb ik nog niet geprobeerd.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:40

Als er nog iemand Bob de Bouwer sokken weet in maat 39...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:51

Sjuimpje schreef:
Als er nog iemand Bob de Bouwer sokken weet in maat 39...

Ik denk dat je ze dan zelf moet breien.. *LOL*

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:52

Ik draag voornamelijk Burlington, Harry's Horse en Pikeur. Sommige van Burlington slijten inderdaad erg snel, maar ik heb nu 3 paar gevonden die al een paar jaar meegaan en nog steeds als nieuw zijn. Haha!
Die tip van Cody om korte sokjes eroverheen te doen vind ik wel een goeie! *LOL*

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 23:10

ik heb ook nog van die pikeursokken gehad en die zakten ongelooflijk af na een tijd en verslten heel snel. nu heb ik er van Kyra K. en die vind ik ongelooflijk goed om mee te rijden. ze verslijten bijna niet denk ik want na bijna 3 jaar gebruik ik ze nog en ze zien er nog altijd super uit zonder gaten. met andere sokken heb ik niet echt ervaring.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 23:18

Barb schreef:
Op dit moment draag ik van die lange sokken van Pikeur, BR of Harry Horse. Deze sokken zijn niet zo dik, ik draag schoenen van Mountain Horse Rimfrost. Ik loop een paar uur per dag met die sokken en die
schoenen, nu heb ik heel snel last van dat mijn hiel slijt en er dus
een gat ontstaat in mijn sokken Huilen

Wat voor sokken dragen jullie en wat is een beetje sterke kwaliteit??


Ik heb precies dezelfde schoenen en precies dezelfde sokken Haha! En daarmee dus ook precies hetzelfde probleem!! Ik ben tot de conclusie gekomen dat het aan de schoenen ligt, ik kan daar gewoon niet mee lopen, het zijn echt rijschoenen..

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 00:04

Gewoon burlingtons ofzo, vind ze wel gaaf staan Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 00:10

Inderdaad Burlingtons, of gewoon zwarte sokken..........en in normale schoenen of van die sokjes die je niet ziet, dus alleen je tenen bedekken. Of pantykousjes................of van die plakpantys.

Waar ik een enorme hekel aan heb, is volwassen mensen met stripfiguren op hun sokken..........hetzelfde als mannen met stripfiguren op hun stropdas! Grow Up!! Dat gevoel krijg ik erbij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 00:13

Plakpanty's (kousen dus) op een paard Verward.
Geintje zeker???

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 00:14

Eerst op vakantie had iedereen op die manege 2 andere sokken aan *LOL* haha ik heb toen ook maar met de mode meegegaan!
Stripfiguren heb ik ook maar die doe ik toch echt wel ONDER mijn broek inplaats van erboven *LOL* haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 00:16

Lovely schreef:
Plakpanty's (kousen dus) op een paard Verward.
Geintje zeker???


Uhh, ow ik heb het topic niet echt doorgelezen dus gaf antwoord wat voor sokken of iets dergelijks ik normaal aan heb.

Maarre......te paard..............gewoon zwarte sokken of als het heel koud is........skisokken!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-03 08:46

Mannen met stripfiguren op hun sokken of hun stropdas
moet je ook niet serieus nemen. Je schiet toch gewoon
in de lach als je dat ziet Haha!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 10:27

Ik heb gewoon badstof-sokken, heb een paar van die " echte " rijsokken, maar zijn mij wat te prijzig.

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 10:56

Bonnie Doon kniekousen, of Burlingon of BR die vind ik het fijnst zitten. Ik heb veel ruitjesbroeken dus niet zo veel ruitjessokken. De Bonnie Doon's zijn effen dat staat beter

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 10:58

ik draag heel graag sokken van Falke of Bridgedale (buitensportzaak) en ben nu ook die van de Hema aan het proberen. De lange geruite rijsokken bevallen prima in de winter *LOL*

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 23:10

Uh... ik gebruik wel eens beenwarmers Schijnheilig Lips are sealed
Die doe ik dan voor de helft om mijn voet heen (dus over mijn hiel) en daaronder gewoon sokken (die jij nu dus draagt). Zo gaan en mijn sokken niet kapot en mijn laarzen zitten steviger (ik heb hele smalle voeten+enkels)... en me voetjes blijven warm *LOL*

Maar die beenwarmers kunnen ook wel weer zo'n gare tic van mij zijn hoor, ik slaap er namelijk ook mee (maar dan shone of course..) Dromen *schaam schaam*

Misschien dat dit ook bij jou heplt?

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 11:29

ik heb altijd sportsokken aan, ze zijn nog iets te dun maar wollen sokken kan ik niet aan (allergisch), ik koop daarom ook gewoon wat vaker sportsokken.