wat voor paardenartikelen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:37

Waar zit de winkel? Anders heb je er bij deze weer een vaste klant bij!!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 21:40

Anique_Vaandrig schreef:
Waar zit de winkel? Anders heb je er bij deze weer een vaste klant bij!!!


Ik mag hier geen reclame maken geloof ik.....eff snel stiekum dan Knipoog
Delfgauwseweg Koster Bloos hihihi ik heb niets gezegt.

Lijkt me wel gezwellie een paar paardenmeisjes in de winkel ipv die zweterige vismannen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:53

haha! ik kom dan wel een x langs om te meeten! (en om te kopen natuurlijk!)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 21:54

Anique_Vaandrig schreef:
haha! ik kom dan wel een x langs om te meeten! (en om te kopen natuurlijk!)


hahaha ik vindt meeten al gezellig hoor, je gaat niet kopen als je niet nodig hebt Haha!
tenzij je Sylvia heet....maar dat is meer een inhalig iets probleem Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:59

moet ik wel ff weten wanneer je dienst hebt! (Helemaaaaaal niet off-topic!)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 22:03

Anique_Vaandrig schreef:
moet ik wel ff weten wanneer je dienst hebt! (Helemaaaaaal niet off-topic!)


Eh ik ben der normaal gesproken elke dag.
Alleen tussen de middag gaan we even dicht behalve op vrijdag en zaterdag.
En maandag ben ik er om de week, deze maandag wel en de week derop weer niet and so on Haha!

Ikke is het meisje met de kortste blonde haren en anders vraag je gewoon naar een dubbelgebroken bit, als het meisje je wazig aan gaat kijken heb je de verkeerde en als ze zegt neuh hebben we niet maar kunnen we wel bestellen heb je de goede Haha! Knipoog

Zijn wij off-topic???? nee toch Schijnheilig

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 23:42

eeen mouwloos creme/geel wedstrijd-shirt! ik heb een trouwtje (golden dress) die van t-shirt materiaal met een half mouwtje is. deze zoek ik al heel lang, maar dan in het creme/geel en helemaal zonder mouw (merk maakt niet veel uit, geen hh). en andere aparte dingen, zoals een echte gouden plastronspeld. die niet in iedere winkel te vinden zijn.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 08:39

paardje schreef:
eeen mouwloos creme/geel wedstrijd-shirt! ik heb een trouwtje (golden dress) die van t-shirt materiaal met een half mouwtje is. deze zoek ik al heel lang, maar dan in het creme/geel en helemaal zonder mouw (merk maakt niet veel uit, geen hh). en andere aparte dingen, zoals een echte gouden plastronspeld. die niet in iedere winkel te vinden zijn.


Hahaha, maar ik neem aan dat jij niet vanuit Almere naar Delft komt reizen voor een shirtje en een plastronspeld Haha!
Maar tanx voor de tip, het is sowieso fijn om spullen die andere zaken niet hebben te verkopen.

Andere tips zijn natuurlijk nog steeds welkom, we zijn beginnend en kunnen natuurlijk niet alleen maar op wat ik nodig heb en vindt af gaan.

Alhoewel dressuurproeven boekjes me wel handig lijken, maar in de tijd dat ik nog wedstrijden reedt leende we onderling allemaal van elkaar.

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:44

peesjes enz. voor Shetlanders of in ieder geval kleine pony`s want ik heb voor mijn vorige pony me echt telkens suf gezocht op kleine maten van alles te kopen (dan denk ik aan: hoofdstellen, peesjes, shabraken enz. enz.)

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 18:25

Sily"]
[quote="paardje schreef:
eeen mouwloos creme/geel wedstrijd-shirt! ik heb een trouwtje (golden dress) die van t-shirt materiaal met een half mouwtje is. deze zoek ik al heel lang, maar dan in het creme/geel en helemaal zonder mouw (merk maakt niet veel uit, geen hh). en andere aparte dingen, zoals een echte gouden plastronspeld. die niet in iedere winkel te vinden zijn.



Maar tanx voor de tip, het is sowieso fijn om spullen die andere zaken niet hebben te verkopen.

[quote]

dat bedoel ik ook. en misschien kom ik nog wel eens langs hoor, als ik hoor dat het een aparte zaak is en de moeite waard is!