Roos?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Roos?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 20:49

apollon heeft ineens heel erge last van roos, ik heb laatst haar manen getrokken dus ik weet niet of het daar van kan komen maar het ziet er niet uit! Boos!
weet iemand daar iets tegen? (niet met wassen want daar is het nu nog te koud voor)
En kan dat dan ook van het manentrekken komen? Verward want dan doe ik dat niet meer.


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:55

Waarschijnlijk heeft het er altijd al gezeten, maar is het nooit opgemerkt omdat er langere manen overheen hingen.
Of je er iets aan moet doen hangt er helemaal van af.
Als je paardje jeuk heeft dan moet je zeker actie ondernemen.
Bijna elk paard heeft wel wat schilfertjes in z'n manen (zeker na een winterperiode waarin weinig gewassen wordt), dit is op zich geen reden om je ongerust te maken.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 15:54

nee dat snap ik, maar het is ineens gewoon superveel! je ziet aan 1 stuk door schilfers in haar manen zitten en dat ziet er niet echt mooi en smakelijk uit.
Om een beetje roos maak ik me ook geen zorgen, de shetjes hebben altijd roos maar Appie heeft daar normaal nooit last van en al helemaal niet in zo'n grote hoeveelheid!

Ovatie4ever
Berichten: 21
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: son en breugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:42

Als je er echt vanaf wil.....Gewoon head en sholders gebruiken, werkt prima. Wat schilfers tussen de manen hoort echter wel hoor!
succes ermee

Waar de ruiter zijn kunnen ophoudt begint zijn lompheid

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 06:58

Okee, dat ga ik dan proberen als het weer wat warmer wordt, en ik weet best dat wat schilfers gewoon normaal zijn, maar niet als je paard ineens helemaal onder zit!
thanks voor de tip


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IndianSu en 32 bezoekers