Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
roest schreef:Ik lach me dood om de meeste miepen die elke dag de stront eruit halen, binnen 10 jaar bestaat het 'weiland' uit mos en onkruid, want juist die types hebben vaak het bemesten niet begrepen
roest schreef:Ik lach me dood om de meeste miepen die elke dag de stront eruit halen, binnen 10 jaar bestaat het 'weiland' uit mos en onkruid, want juist die types hebben vaak het bemesten niet begrepen
LovingTweety schreef:roest schreef:Ik lach me dood om de meeste miepen die elke dag de stront eruit halen, binnen 10 jaar bestaat het 'weiland' uit mos en onkruid, want juist die types hebben vaak het bemesten niet begrepen
Leuke opmerking, maar niet helemaal waar.
Wij hebben nu 10 jaar de wei. Ze staan hier 24/7 op. Het zijn 2 weien en elke dag word de mest eruit gehaald en we krijgen elk jaar beter gras. Toen we hier 10 jaar geleden begonnen was het puur en alleen onkruid omdat er ruim 60 jaar niets mee gedaan was...
Niet helemaal waar dus.
[edit] voorbeeldfoto http://www.mijnalbum.nl/Foto-RYOBTARI.jpg