Logo: steigerend paard?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mayo

Logo: steigerend paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 02:52

Ik heb me rotgezocht op het net, maar ik kan het nergens vinden. Ik zoek een effen afbeelding van een steigerend paard, als logo. Gewoon in het zwart en dan alleen puur het paard, dus geen vlak er omheen.

Wie o wie kan me helpen?

Een afbeelding van een bokkend paard mag ook, ik heb alleen echt geen verstand van photoshop o.d. programma's.

Wie kan me helpen aan een steigerend en/of bokkend paard als effen afbeelding?

Alvast bedankt!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 08:09

paardje van ferari mag niet zeker? Haha!

Afbeelding (zelf zwart maken???)

Afbeelding

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 11:20

De afbeelding moet snijscherp zijn zeg maar. Ik weet dus niet hoe ik afbeeldingen inkleur enzo, ik heb me nooit bezig gehouden met zulke programma's. De bedoeling is dat er een sticker gesneden word van de afbeelding.

Als je een enkele afbeelding hebt van het Ferrari-paardje mag dat van mij ook Haha! (het word geen bedrijfslogo ofzo.) Knipoog

Thanx!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 15:46

google is your friend Haha!

Afbeelding

Afbeelding

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie