Transportbescherming?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 23:08

Joyce schreef:
Colin, jij zit dus met het zelfde probleem en waarschijnlijk weet je net als ik nu helemaal niet meer wat je moet doen? Haha!


Precies, de ene zegt 'niets', de ander zegt 'inpakken'...ik ben het spoor bijster Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 00:04

Mijne staat ook kaal op de trailer. Heb ook slechte ervaring met die bescherm(on)dingen. Paard is drukker met die dingen om zijn benen bezig, dan met het feit dat hij in een rijdende trailer staat. Bovendien zijn die dingen ook behoorlijk warm, dus staat hij er ook onder te zweten. Heb nog twee setjes liggen, waarvan 1 setje 1x gebruikt en het andere nog nooit. Straks ook te koop op de bokt snuffelmarkt.

Fitzroy

Berichten: 25032
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 10:14

Er zit wel verschil tussen die transportbeschermers onderling. Sommige beschermers zijn van zulke flutkwaliteit dat ze de naam bescherming in mijn ogen niet eens mogen hebben.

Ik heb zelf hele dikke vilten met skai aan de buitenkant. Zijn niet erg charmant, horen niet bij een bijpassende deken, maar beschermen wel!

Dat je paard het niet fijn vind, vind ik echt een onzin verhaal. Die dieren moeten er gewoon aan wennen, net als aan een zadel of deken.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, FCSA, GoogleAdsense, Jonnekee, karinmanon, Mo_Noah, Wescha en 26 bezoekers