Time-out reizen: wie o wie??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gitte

Berichten: 92
Geregistreerd: 15-03-02

Time-out reizen: wie o wie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 14:48

Vraagje:

Heeft iemand wel eens een reis geboekt bij Time-out reizen, daar worden namelijk allemaal reizen georganiseerd met paarden. Heeft iemand daar goede ervaringen mee?? Party!! Party!! Party!!

Groetjes

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 14:55

Ik heb dit jaar mijn vakantie uit het boekje gehaald en zelf geregeld. Dit is stukke goedkoper.

Gitte

Berichten: 92
Geregistreerd: 15-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 15:04

Je bedoelt een reis uit die brochure?? Heb je toen zelf naar die organisatie gebeld om te reserveren??

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 15:27

Ik heb het adres opgezocht op internet en heb er zelf naar toe opgebeld.
Dit was wel in Nederland, maar in de Benelux kun je dat wel doen. Alleen als je wat verder weg wilt zou ik het niet aanraden vanwege de verzekering enz.
Bij mij scheelde het 300 euro per week, dus de moeite waard.

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 15:46

Bij zowel Time Out als Trailfinders wel eens reizen (en reisjes) geboekt en met allebei heb ik wel goede ervaringen. Er ging bij allebei wel eens wat fout (gestrand op een station in Oostenrijk, de bus bleek 's avonds niet te rijden - had Time-Out er wel eens erbij mogen zetten, en mijn eerste weekendje via Trailfinders naar de Ardennen: de tweede nacht maar naar een matrasje op zolder verhuisd vanwege de p*kkeherrie in de kroeg beneden + we waren in een veel te gevorderde groep gezet). En ja het is duur dat is zeker een feit. Maar dat het zoveel kan schelen, dat wist ik eerlijk gezegd niet. De gidsen zijn duidelijk (die van Time-Out het duidelijkst, maar bij Trailfinders kan je weer een video opvragen) en als je meer informatie wil zijn ze allebei vrij snel met dingen voor je uitzoeken.