Inspecteurs Interpolis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marlinde

Berichten: 383
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Voorschoten

Inspecteurs Interpolis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 12:26

Ik wil mijn paard verzekeren bij interpolis. Nou heb ik begrepen dat er een inspecteur van interpolis langskomt om mijn paard te bekijken.

Weet iemand hier wat die inspecteur precies gaat doen??


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 13:05

De inspecteur kijkt of de opgegeven gegevens overeenkomen met het paard en kijkt of het paard een gezonde indruk maakt en niet kreupel is. Je moet dus je paard laten zien en even laten lopen. Verder doen ze niks hoor.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 13:38

helemaal niets. aan de keel voelen zodat het paard bijna over zijn nek gaat. evt een buigproef aan de benen. kijken en wat aan de rug voelen en je paard een rondje linksom en rechtsom laten draven.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 13:40

mijn paard moest alleen even lopen...

Heb overigens goede ervaringen met interpolis. B'elanna heeft ooit een breuk en wond aan haar hoofd gehad. Dat was een dure grap. Dit is zonder mankeren door Interpolis betaald. Ook een rekening die later nog kwam maar gevolg was van de breuk is gewoon betaald, ook al was het dossier eigenlijk al gesloten.

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 18:44

De inspecteur is twee keer bij mij geweest, 1x Velvet en 1x Nibbits. Velvet werd alleen bekeken in stand en in beweging in de bak, hij heeft haar verder niet onderzocht. Bij Nibbits werd alles uitgebreid bekeken en d'r benen en rug werden gevoeld. Ze moest op de harde volte buiten lopen in stap en draf. Geen buigproeven, kreeg toen zelfs een compliment omdat het paard zo'n goede rug en super beenwerk had. Dat had de keurend arts 4 weken daarvoor ook al geconstateerd Haha! .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Ineke2

Berichten: 33032
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:47

Bij Levi keek hij naar het gebit, de stand van de benen en hij moest even voordraven om te kijken of hij niet kreupel liep. Dat was alles, valt wel mee hoor Knipoog

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Marlinde

Berichten: 383
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 07:54

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben eigenlijk een beetje bang dat ze buigproeven gaan doen. Dit laat ik liever doen door een dierenarts, hoewel het toch altijd een moment opname is.

Narigheid overkomt je, maar lijden is een keuze!!!

Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 08:55

bij mij deden ze wel buigproeven. En iets met ataxie (?). Ze moest draven op de harde ondergrond, haar mond werd nagekeken.
Eigenlijk alles zo'n beetje.
Had er achteraf nog wel gedonder mee, want ze staat op eggbars en toen ik uitlegde waarom was het geen probleem maar toen ik de polis kreeg werd ze wel uitgesloten bij haar voorbenen!!!!
Ik had er hier toen ook een topic over geplaatst.
Volgens mij heette het k**verzekering.

Veel succes in ieder geval

gr Joos

Ons paardje dankt de hemel dat haar baasjes zo str*nteigenwijs zijn!! Antoine de Bodt, bedankt!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 10:59

Ik vind Interpolis wel duur. Vergelijk goed de prijzen voordat je een polis aanschaft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Jane808, monsera, Rijsa, Sintara en 56 bezoekers