vraag over voer (Phia!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 18:02

Ha die Phia!

Wat voer jij nou ook alweer??? Ik ben heel benieuwd, want zit te bedenken wat ik straks (waarschijnlijk) in mijn nieuwe huis mijn paardjes ga voeren. Dacht zelf aan Pavo, maar er staat me iets van bij dat jij heel goed voer geeft? Haha!

[Edit Karin] titel aangepast - anders had het beter in PB gekund, nu kunnen meer mensen antwoorden [/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-14 00:28 ]</font>


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 18:34

vente paardevoeders

soms is het beter om te zwijgen

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 22:05

GEEN pavo.
Daar zit heel veel rotzooi in.
Havens en subli is beter. is alleen maar plantaardig en in pavo zit echt vieze zooi.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 22:06

Suus, ik voer nu Subli paardenbrok. Dit is ongeveer het zelfde als Vente. We moesten elke keer naar Nieuwerkerk aan de IJssel om voer de halen. We waren echt een uur of 3 tot 4 kwijt voor een paar zakjes. Verward
Na het opvragen van de voedingswaarden van Subli zijn we daar op over gegaan. Subli is te koop bij ongeveer 200 winkels. De paarden doen het er super op. Ik ben absoluut geen PAVO fan, meer een hater. *LOL*

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 22:12

Subli...oke...
En hoeveel voer je dan en wat voer je dan? Party!!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 22:13

Niet dat ik Pavo voer hoor, maarre wat is er verkeerd aan Pavo? Ben nu wel nieuwsgierig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 00:22

Citaat:
Op 2001-07-13 22:05, schreef Steef:
GEEN pavo.
Daar zit heel veel rotzooi in.
Havens en subli is beter. is alleen maar plantaardig en in pavo zit echt vieze zooi.



PAVO is trouwens wel de enige voedingsleverancier die zwart op wit de garantie geeft dat hun voeders geen middelen bevatten die op de lijst van verboden middelen staan. Dat is ook de reden dat heel veel sportstallen alleen PAVO voeren. Zo slecht is PAVO dan dus nog niet!!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 00:39

Ik heb slechte ervaring met PAVO op een stal waar ik werkte. En heb nog meer paarden gezien die er niet geweldig uitzagen die ook pavo kregen.
Ze krijgen nu ze op het land staan 2 handjes per dag. In de winter 1 kg per dag met veel hooi. Als een paard nix doet, iets meer dan een 1/2 kilo per dag. Ik moet nog uitkijken dat ze niet te dik worden. Klinkt raar maar is waar. Kom maar kijken als je het niet gelooft.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 08:32

Suuz haar paard staat op dit moment op PAVO.
Ik denk dat ze zelf kan beoordelen of ze hem er goed uit vind zien.
Ik ga over op Dodson&Horrell, is soort van granenmix incl. knoflook Haha!
Van de Equiral Sport/5-granenmix is mijn paardje mooi opgedroogd na zijn dikke PAVO buik *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 09:13

Tja...mijn paarden zien er nu heel goed uit, maar heb de indruk dat het nog iets beter kan. Ik kom natuurlijk van een stal waar heel bijster slecht gevoerd werd.
Ze krijgen nu 2 kilo minder pd en ze zien er toch een stuk beter uit. Maar staan natuurlijk ook op het land (vorige stal niet) en krijgen 2 x pd goed hooi.
Imi mag iets voller en die gaan ze nu mais bijvoeren, dat vind ik wel tof van ze!
Marillion ziet er een stuk beter uit, maar blijft toch iets opgetrokken bij de flanken, daar wil ik graag van af.
Phia, ik denk dat we graag nog een keer langskomen om wat te babbelen over hoe en wat...als we straks gaan verhuizen.
Het is een hel geweest om de hypo rond te krijgen, (incl uitstel etc), maar als het goed is krijgen we nu maandag groen licht.
Ik wil graag je meningen over voer eens horen en je prachtige bak nog eens bekijken! Party!!
Maar eerst de maandag afwachten dus...voor de zekerheid...

Groetjes Suzanne

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 14:18

Henk moet nog 1 week werken en dan heeft hij 3 weken vakantie. We willen jullie graag helpen om tegenslagen te voorkomen en advisen geven om je droom op te starten.
We horen wel wanneer jullie komen. Suk7 maandag.
Gr. Phia en Henk

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro- en 115 bezoekers