coooool jasje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 23:24

Ahem, thanx to oa bokt diet paste deze dame niet meer in haar jasje, maar dan nu eens naar de andere kant Cool dus (mede dankzij mijn lieve mam Schijnheilig ) heb ik vandaag een rijjasje gekocht dat (schrik niet) twee maten kleiner is dan mijn oude. Haha!

En hij is coooool Cool Heel donker grijs, heel mooi getailleerd model met een heel licht ruitpatroontje op de kraag en zakklepjes. Maar vooral dat donkergrijs... super exclusief! Tis een of ander Duits merk (Frank Sommer) en de eigenaresse vd ruitersportzaak had er met opzet maar een paar van bestelt }> zodat niet iedereen hier in de buurt straks met zo'n ding rijdt.

Ik is heppie!


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 11:53

Stoer zeg! veel succes ermee!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 11:57

eej echt geweldig gedaan!

Veel plezier met je jasje Cool

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 20:59

Gaaf zeg, lijkt me inderdaad erg mooi zo'n donkergrijs jasje...ben jaloers haha..Ilona
ps. enne...als er maar weinig van 'rondrijden'is het nog hipper. Als iemand zo'n jasje ziet rijden, gaan we vragen of ze Zep soms zijn haha...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:10

Ik zag op Almelo ook iemand in een grijs jasje maar wat ik me afvroeg: mag dat eigenlijk wel volgens het wedstrijdreglement??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:14

Volgens mij moet ie idd zwart of donkerblauw zijn, nu je het zegt, maar dit is wel heel donker hoor, tegen zwart aan. De young riders springruiters reden de laatste jaren ook in donkergrijs trouwens, als die het mogen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:35

wat denk je van de gebroedes SCHÖDER?? die rijden in een fel blauw jasje!

ik zelf rijd in een licht grijs. nooit geen commentaar op gehad.

groetjes von


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 24 bezoekers