waar is marienweide ?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 19:15

Is dat in Aerdenhout of ergens anders ? Wat is precies het adres en hoe moet ik rijden vanaf Hoofddorp ? Kan iemand mij helpen?

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 20:44

Het is in Aerdenhout, meer kan ik je niet vertellen. Ben er jaaaaaaren geleden voor het laatst geweest dus echt herinneren hoe je moet rijden...nee...
Ik kan wel even kijken of ik het ergens kan vinden het adres?

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 22:07

Ik kom er net vandaan maar kan zo erg slecht uitleggen Lachen Het is inderdaad in Aerdenhout. Ik denk vanaf Hoofddorp Haarlem aanhouden tot je borden Heemstede Aerdenhout ziet. Dit kan je ook op de kaart opzoeken. Als je dan op de weg naar Aerdenhout zit, afslag Vogelenzang nemen. Dan gewoon rechtuit blijven rijden, tot je op een T splitsing komt, daar moet je rechtdoor een paadje op, maar daar zullen al wel mensen staan denk ik.
Help, kan iemand dit duidelijker uitleggen, anders suc6 met zoeken *LOL*

SG, je wordt nooit vergeten.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 13:32

*LOL* *LOL* Ik kan er met mijn ogen dicht naar toe rijden maar om het nu uit te leggen ....

Vanuit Hoofddorp ga idd ri Zandvoort over de Zandvoortselaan (hoe toepasselijk), je moet dan ri Vogelenzang en op de T-splitsing staat het aangegeven: NHRV!
Dit smalle paadje rijd je in, dus Jasmijn: prima uitgelegd.
Jammer dat ik niet wist dat jij er gisteren ook was........

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 10:35

Was jij er ook dan? Oliebol, hadden we een mini meeting kunnen houden. Maartje (jura) was er ook.

SG, je wordt nooit vergeten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie