Mexxje heeft het zoooooooooo warm...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:37

tipje nog, poetsblokjes!
Mijn pony is wel geschoren, maar zn benen niet, ze verhaarden niet erg, maar met een poetsblokje vlogen de plukken er vanaf.

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:43

Ik zoum niet scheren ! zorg datty in de schaduw kan staan en als hij het zo heet heeft zal dieuiteindeijk wel gaan verharen !( mijn shetje doetdat ook altijd heel laaten is nu ook nog in zn wintervacht) Lijnzaad voeren werkt ookgoed !
en alsty een heeeel piep klein beetje begint meteen zweetmes over m heen !! dan vliegen de haren dr af Haha!
maar als je hem scheert blijft dat heel lang een slecht behaarde plek...krijg je spijt van....!!!!! moet je weer met dekens in de winter...
en waarschijnlijk komt er dan nog een vriesperiode !! shetten schijnen dat heel erg goed te kunnen aanvoelen !

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:45

Debo schreef:
jap......... vandaag is mexx spontaan begonnen met verharen echt enorme plukken tergelijk!! schren is dus niet meer aan de orde!!


Zie je!
Moeder natuur regeld alles Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 09:17

ja maar ik vind het echt raar.. net of zijn haartjes mijn iedee gehoord hadden hihi.... echt de dag ervoor nites en gister echt enorme plukken tergeijk!

Saar

Berichten: 1225
Geregistreerd: 15-11-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 09:34

Lieke schreef:
tipje nog, poetsblokjes!
Mijn pony is wel geschoren, maar zn benen niet, ze verhaarden niet erg, maar met een poetsblokje vlogen de plukken er vanaf.

Volgens mij zijn die poetsblokjes bedoeld om kleine vieze plekken mee schoon te maken. Als je je pony daar helemaal mee borstelt breek je al de haren af.