vakantie bij Manege de Kempen in Eersel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

vakantie bij Manege de Kempen in Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 09:36

Wij zouden met stal naar Groot Bartje gaan in het weekend van 11 april, nu is deze failliet, en het is overgenomen door een ander bedrijf. Jeetje wordt je zo lang aan het lijntje gehouden en dan krijg je dit bericht te horen, wat een takke zooi daar zeg, jullie willen niet weten wat ik tegen die telefooniste heb gezegd En Gomir had me al zo gewaarschuwd over groot Bartje, en ik was natuurlijk eigenwijs Haha! , met als resultaat dat ik snel een ander bedrijf moest gaan zoeken voor dat weekend, is nog wel een groot probleem hoor voor 14 paarden, maar uiteindelijk kwam ik terecht bij Manege de Kempen in Eersel, fijne mensen aan de telefoon ik werd goed geholpen. Is er iemand van jullie daar wel eens op vakantie geweest met je eigen paarden? Zo ja wat is jullie ervaring?
Waren de dagtochten naar belgie mooi?

Maar ik raad nu iedereen aan om niet meer te boeken bij groot Bartje, wat een balle tent zeg

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:56

Je hebt er mooie uitrijmogelijkheden! Mijn paard heeft er ook een tijdje gestaan. Ik was er wel tevreden over. Lachen Het zijn idd erg aardige mensen allemaal. Kantine is heeel gezellig. Slaapruimtes zijn wel ok.

Rowy

Berichten: 639
Geregistreerd: 29-09-03
Woonplaats: Hapert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:27

Malabarista schreef:
Je hebt er mooie uitrijmogelijkheden! Mijn paard heeft er ook een tijdje gestaan. Ik was er wel tevreden over. Lachen Het zijn idd erg aardige mensen allemaal. Kantine is heeel gezellig. Slaapruimtes zijn wel ok.


heej hoe heet jou paard? misschien ken ik je wel

highlight

Berichten: 143
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:01

Ik heb daar vroeger altijd les gehad en dat beviel me goed. Er wordt goed met de paarden omgegaan, mooie bakken, bos op 1 min afstand, gezellige kantine met lekker eten en heel gezellig, goede, lekker 'losse' sfeer

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:05

Ik ben er een aantal keer, 2 keer geloof ik geweest.
Een vriendin van mij rijd daar.

Ze hebben erg goede voorzieningen alleen vind ik de stallen nogal donker.
Het is wel heel groot en rij gelegenheden genoeg.
Ze hebben een eigen bos en soort van paarden water bak tussen alle weilanden in.

De stallen zijn over het al gemeen best groot, alleen een beetje donker.
Je zou er eens langs moeten gaan om te kijken of ze je bevallen!

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:11

Ik ben er afgelopen zomer samen met machogirl op ruiterkamp geweest.
Was erg leuk Haha!
De slaapruimtes waren inderdaad oke en de stallen waren groot genoeg, vooral de gaststallen (ik en machogirl zijn met eigen paarden gegaan) je kunt er dus echt mooi uitrijden. (alheowel je daar dus tijdesn de nachtritten en avondritten nix van ziet Verdrietig
Aardige mensen wordt goed met de paardjes omgegaan en ze probeerden dat je je er op je gemak voelden.
De binnenbak is super, de buitenbak ook, en dus ook nog zo'n geweldige waterbak in de 'crossweide'.

Het is echt een aanrader hoor OK dan!
(omdat natuurlijk nooit alles perfect kan zijn maar beter als dit zul je op zo'n grote manege niet heel snel treffen, vooral omdat ze zo groot zijn).

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:36

ik ben er dus afgelopen keer voor de 6-de keer op kamp geweest.
met mijn paard,ik vond het echt super daar,nu nog Lachen

zoals judith hierboven ook al zei,het is super daar!
ze zijn idd erg aardig,gaan goed met je paard om en worden er goed verzorgd.
ook de bakken en buitenrijden kun je super!

als je nog wat wilt weten mag je me wel pbén hoor Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 12:25

Fairie schreef:
Ze hebben een eigen bos


Eigen bos??? Verward
Bij mijn weten hebben ze geen eigen bos hoor. De bossen waar ze in rijden zijn ontzettend groot, maar niet van de manege hoor.

Ik heb er vroeger ook gereden, en ruiterkampen gedaan. Nu kom ik er nog weleens om de paardenlucht op te snuiven Haha! . Het verschil met andere manege's zit hem in de verzorging van de paarden vind ik. Klopt, de stallen zijn idd donker, maar wel groot en voorzien van een ruime lading stro... De paarden staan er ook allemaal goed bij. Ik denk datje een goede keuze hebt gemaakt door daar naartoe te gaan.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 12:45

Dit is trouwens wel een oud topic van mij.

Onze bevindingen van Eersel zijn goed, ze hadden ons alleen moeten informeren dat het lage stallen waren!!!!
We hadden namelijk een paar grote paarden mee van 1.67 a 1.70 en die konden niet normaal in die stal staan, ze stoten telkens hun hoofd, dat was echt niet fijn, verders was het oke

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:32

jullie stonden denk ik in die stallen waar onze pony's ook in stonden met ponykamp.
helemaal de laatse gang tegen over de middebak en in het gangetje was een deur naar buiten naar de parkeerplaats?en als je links de hoek omging liep je meteen tegen de schuifdeur aan.

als ik volgends jaar daar weer zou gaan dan wil ik wel echt idd een andere stal!