Paarden BH; het ene probleem voor het andere...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 12:40

Wil jij beweren dat paarden vroeger geen last hadden van schuurplekken? Lijkt me een beetje vreemd. Daar is niets nieuws aan. Dus als je een goede paardenBH hebt, is je probleem van schuurplekken wel degelijk opgelost.

EmEm
Berichten: 625
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 12:47

Mijn paard krijgt ook last van schuurplekken als ik 2 dekens opleg. Ik heb een Harry's Horse deken die prima past, maar die met echte kou niet warm genoeg is. Ik heb wollen onderdeken eronder gelegd en inderdaad toen kwamen de schuurplekken. Ik heb toen een Anky deken gekocht. Deze deken is dikker en daar hoefde dus geen onderdeken onder. Die Anky deken is echt super! Is van binnen gevoerd met glad nylon en het is dus bijna onmogelijk dat deze gaat schuren. De deken is inderdaad duur, maar is zijn geld dubbel en dwars waard. Als je vanalles moet gaan kopen om die schuurplekken te voorkomen kost het ook een hoop geld. Dus investeer in een goede deken!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 16:00

Ik heb een Bucas en een Rambo, mwah niet echt goedkoop.
Maddox heefty hele grote schuurplekken en nu met de paardenbh trekken ze weg. Maar inderdaad hij heeft op zijn schoft 10 witte haartjes. Ik wil eigenlijk ook graag zo'n W'underwear ding hebben. Heeft iemand de website? Ik ga ook even op google zoeken. En hoe bepaal je de juiste maat?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 17:55

Dit is het adres waar je de speciale en enige echte paardenbh's kunt bestellen, hier had ik die van mij ook vandaan en ik moet zeggen dat ik echt super tevreden over at ding was

http://www.wunderwear.com/w'undercover.htm

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 19:55

Fitzroy schreef:
Wil jij beweren dat paarden vroeger geen last hadden van schuurplekken? Lijkt me een beetje vreemd. Daar is niets nieuws aan. Dus als je een goede paardenBH hebt, is je probleem van schuurplekken wel degelijk opgelost.


sorrie kan er niets aan veranderen...............en dan zou een paard schuurplekken hebben? dat is erg omdat.........

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:43

dat is erg omdat het geen gezicht is Knipoog zo'n kaal paard.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:46

bedoel je daarmee dat wij het geen gezicht vinden of omdat het paard er last van heeft? Schijnheilig advocaat van Extreme duivel
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 23-03-03 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 21:18

Jerai had dit jaar voor het éérst geen schuurplekken....maar nu zijn haar schouders kaalgeschoren voor echo's dus ik had er nog niks aan (volgend jaar beter). Ze had altijd een Harry's Horse deken en sinds deze winter een BR, of het nu a/d kwaliteit ligt, of omdat 'ie beter past, ze had iig geen kale schouders door schuren vd deken.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 21:58

gijsenkim"]
[quote="Fitzroy schreef:
Wil jij beweren dat paarden vroeger geen last hadden van schuurplekken? Lijkt me een beetje vreemd. Daar is niets nieuws aan. Dus als je een goede paardenBH hebt, is je probleem van schuurplekken wel degelijk opgelost.


sorrie kan er niets aan veranderen...............en dan zou een paard schuurplekken hebben? dat is erg omdat.........
[/quote]

Omdat..............het ten eerste erg vervelend is voor je paard (mijn paard word dan heel gevoelig op de huid, hij heeft dus pijn) en ten tweede omdat als er lang genoeg schuurplekken zitten er een olifantshuid voor in de plaats komt, lekker, dat wil je ook niet

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 22:02

oke...en een goed passende deken help niet?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 22:30

Bettine schreef:
Ik heb het al van veel meer mensen gehoord, die zo'n ding hadden, dat er of wit haar kwam of dus zelfs een lap vel van de schoft!
Meteen erafhalen en weggooien die dingen!


ik heb en witte haren en een lap vel van de schoft;gevolg; 3 maanden niet kunnen rijden

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 22:39

gijsenkim schreef:
oke...en een goed passende deken help niet?


Inmiddels heb ik een heel goed passende deken dus heb ik dat ding niet meer nodig Haha! Nu heeft een vriendin hem van me overgenomen voor haar pony en ze is er hartstikke blij mee

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 12:24

Wij hebben ook een best dure gekocht (ik geloof iets van 70 euro), maar toch zat die rotplek er.
Wij hebben trouwens wel gewoon doorgereden toen ollie die plek had.
We hebben een grote punt uit de voorkant van een oud schabrak geknipt zodat er niets op de plek kwam. tijdens het rijder veranderde de plek niet,dus het zal wel goed zijn.

Maar toch vind ik dat als je zo'n ding koopt dat het goed moet zijn, duur of niet!