Fries Paarden Centrum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kendra

Berichten: 8713
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Fries Paarden Centrum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 11:36

Las gisteren in de Hoefslag het verbijsterende nieuws over het Fries Paarden Centrum... dan bijna het hele stamboek mee wordt gesleurd in de ondergang van het centrum. Onvoorstelbaar! Is iemand bij die vergadering geweest of weet iemand hier meer van? Ik zou niet zo'n lekker gevoel hebben als ik nu lid was - om te beginnen moet iedereen 50 euro betalen om het centrum tot 1 juni open te houden, maar wat volgt daarna?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 12:13

Dat van die 50 euro klopt als een bus! Lips are sealed Volgens de insiders wordt er nu een zgn doorstart gemaakt. Ik ben ook zéér benieuwd wat er dáárna weer volgt. Er zijn nu al een aantal direkteuren geweest die beterschap beloofd hebben, maar het blijft maar rommelen daar. Het is toch doodzonde van zo'n prachtig complex, het had met een beter beleid volgens mij een heel mooie trekpleister kunnen worden voor paardrijdend NL, iig paardrijdend NoordNL.

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 12:23

tja, wordt je als lid lekker meegesleurd in de financiele problemen Verward tijd om het lidmaatschap op te zeggen (ik heb helaas ook geen geldboompje )

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 12:41

Tja, hoogmoed komt voor de val.

Plan was van meet af aan te hoog gegrepen, er staat me daar een vastgoed, Ze hebben gebouwd met het oog op 2010, met een prognose van zaken gebaseerd op 2000/2001. Maw, veel kostbare ambities bekeken met een te roze bril. De genen die dat bedacht hebben, horen hoofdelijk aansprakelijk te zijn. Alle mensen met een beetje realistisch economisch inzicht zagen het aankomen, en toch doordrukken...

daarom, hoogmoed komt voor de val. En de val is dik verdiend. ER is zo ontzettend veel te verbeteren daarzo....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Roosyes en 29 bezoekers