Waar op letten bij 'uitkiezen' bijrijder?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 16:05

Zal ik zeker doen!


ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 09:24

ik vind t heel moeilijk ookal heb ik een shetje.
ik wilde ook een verzorgster maar er zijn alleen jonge kinderen die er op afkomen.dit durf ik gewoon niet aan,zeker omdat mijn ponytje nog veel vertrouwen in de mens moet krijgen.en je bent er niet altijd bij en weet niet wat ze doet.ik vind t heel moeilijk zeker met jonge meisjes.
daarom heb ik maar besloten om t niet te doen en als ik niet kan haar gewoon even een dagje in de wei te laten staan,wat overgens wel kan bij een shetje.
maar ik zou goed opletten en uitkijken wie je in huis neemt want er zijn verhalen dat niet zo leuk is.
het moet echt klikken en je gevoel moet goed zijn over hem/haar.

succes!

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 10:01

nou ik heb sharir als verzorgpony gekregen toen ik helemaal nog niet kon rijden... dus hun hebben me "gemaakt" zoals hun ook met sharir rijden..en dat gaat echt perfect.. in het begin minder hij was echt een dondersteen.. ging ervandoor enzo.. maar nu is het bijna 2 handen op 1 buik zeg maar... en hem verzorg ik door weer en wind. zomer of winter.. doe het nu al 3 jaar en ben niet vanplan om te stoppen hoor.. daarnaast heb ik ook junta als verzorgpony en toen ik daar voor het eerst op reed moest ik echt mega wennen. was helemaal ingesteld op sharir.. maar nu gaat het een HEEL stuk beter.. maar de eigenaars van sharir en ik hebben veel dingen waar we hetzelfde over denken... en ALS er dan toch iets is waar ik het niet mee eens ben dan zeg ik het nog niet want het is niet mijn paard.. maar zoiets is nog nooit voorgekomen gelukkig

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48203
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 11:36

ik vind het belangrijk dat mijn toekomstige bijrijd(st)er geen eigenwijze drol is..... eigen inbreng is uiteraard wel mogelijk, maar zij/hij moet ook dingen aannemen als ik het zeg...

En vraag haar/hem van te voren of zij/hij zeker weet dat het te combineren is met het werk, en of zij/hij zeker weet dat de afstand niet te ver is....

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 22:04

Nou het begint al goed......ze kan morgen niet komen.....boehoe Boos! Ik begrijp haar redenen wel, maar toch.....Een goed begin is het halve werk nietwaar?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 46 bezoekers