Stel.........

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38702
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:40

Ja bah, hier zit ik dus ook midden in. Waarschijnlijk is die van mij niet meer te rijden of eventjes of, nou goed dat weten we woensdag.

Maar ik zit ook te dubben wat te doen. Ik ben erg gek op het paard maar .... op haar plaats kan ook een gezond paard staan.....

Maar misschien valt het allemaal wel mee Verward

Maargoed, leuk allemaal, maar vind maar eens iemand die voor je paard wil zorgen en die er ook echt niets mee doet, daar ben ik zo huiverig voor en ALS ze betrouwbaar zijn...waar vind je die lui?

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 23:53

Kijk ik heb land, bij mij zou hij dus het land opgaan. De opmerkingen dat je je paard daar geen plezier mee doet, verwijs ik naar het land der fabelen. Wat voor werk doet een paard nu in de vrije natuur. Niets dus. Lopen ook alleen maar buiten. OK, hebben waarschijnlijk een groter stuk om in rond te lopen. Als ik mijn paarden na een drukke periode een flinke tijd vakantie op het weiland geef, worden ze altijd weer fris en monter. Dus ik geloof dat je je paard er echt wel een plezier mee doet om hem voor de rest van zijn leven op het weiland te zetten. Zit er eindelijk niemand meer op zijn rug te bonken en in zijn mond te trekken.

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 10:42

Homiafortuna schreef:
Zit er eindelijk niemand meer op zijn rug te bonken en in zijn mond te trekken.


Pleit niet erg voor je rijstijl Knipoog

Maar even on-topic, er zijn paarden die zo graag voor je werken en die op het land staan wel leuk vinden voor een paar uurtjes maar niet onbeperkt, dat je die paarden geen plezier doet met vroegtijdig met pensioen sturen. Die beesten hollen achteruit en kwijnen helemaal weg.
In zo'n geval weet ik niet wat je het beste kunt doen.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 11:03

Ik zou mijn paard houden en in het land zetten en af en toe nog rijden. Ze zou bij me blijven tot ze echt niet meer kan.

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 12:20

Optie 1. Misschien als gezelschaps paard, vind ie misschien erg leuk, als hij een beetje met andere paarden op kan schieten. En afhankelijk van de afwijking, kan het misschien toch nog een rijpaard worden voor iemand die daar goed mee om kan gaan, of er geen last van heeft?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 13:14

Homiafortuna schreef:
Zit er eindelijk niemand meer op zijn rug te bonken en in zijn mond te trekken.


jeetje zeg, wie zegt dat dat gebeurt................???