Zou dit zadel passen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Zou dit zadel passen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 21:53

We hebben sinds kort een KWPN E-pony van 1,56 met een hoge schoft. Nu past ons oude zadel niet geweldig op haar, ligt te dicht op de schoft.
Het is de pony van mijn dochter van bijna 12 jaar. Nu zit ik te denken aan een Wintec zadel, lijkt me handig door het gewicht en het makkelijke onderhoud. Ze is makkelijk met de spullen, dus ik zoek een nette tweedehands. Ik lig nml wakker van het idee dat er op mooi nieuw spul krassen zouden komen ( ik heb de eerste deuk in de nieuwe auto indertijd gereden Bloos ).
Heeft iemand ervaring met een soortgelijk paard en een Wintec 500 of 2000. Wat zijn trouwens de verschillen tussen deze twee. En welke boom zou passen?


loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 22:14

Ik denk dat dat wel gaat passen hoor zo'n zadel.Ik had op carlo van mij ook een wintec leggen met een rode boom is middelmaat geloof ik.Maar carlo heeft een vrij hoge schoft.Mail anders divoza ofzo eens om te vragen welke boom.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 22:54

Als de pony geen extreem model rug heeft zal een wintec denk ik wel aardig passen, die passen op aardig veel paarden.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 12:14

Ik dacht dat een Wintec 2000 met equisuede was en een 500 met kunstleer. Die 2000 is dacht ik ook duurder. Kijk anders eens op www.wintec.net.au of misschien staat het ook op www.divoza.com. "Helaas" heb ik net m'n wintecje verkocht dit weekend. Volgens mij heeft ShannaY er nog eentje te koop. Kijk anders eens bij het adverteer forum. De nieuwe wintecs hebben trouwens een verwisselbare boom


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fudge en 105 bezoekers